Lördag 7/2

I går blev det bio med Nathalie och Danni, vi såg på "He is Not That in to You". Rätt bra och mysig film, som slutade som slutade bra, dock var den väl lite långdragen ibland. Efter filmen så åkte jag och Nathaie hem till henne, kockan blev väl si så där tjugo över två på natten när vi kom hem så det blev sängen direkt!

Och i dag så åkte vi till Columbia Heights för att gå på en target affär. Gick även in på en sko affär och jag hittade en skitsnygg väska som jag vill ha!!! Stolt över mig själv som kunde hålla mig ifrån att köpa den, men det var nära må jag säga! Har även varit på posten och postat hem lite saker ^^

Så hade vi tänkt att gå på bio i China Town, vi hade tänkt att se "Coraline", men den gick inte där än så då knatade vi till Donken i stället och åt mat, vi var vrålhungriga! Så får vi ta bion till veckan i stället, men det gör inget. Har man ju nå kul att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0