Måndag 23/2

Måndag... Brukar inte vara en favorit dag kanske, långt till nästa helg och så. Men dagen har gått bättre än väntat. det började med att jag vaknade av flickorna, innan min klocka ringde, och så i stället för att tänka att det är en ny jobbardag osv. så tänkte jag istället att nu har jag en ny helg att längta till, och längta till saker är ju bra, det är ju det som får tiden att gå framåt, typ.
Sen så har jag varit ensam med flickorna mest hela dagen, vilket jag gillar. Emma skulle nämligen in till jobbet i dag, vilket får hela dagen att kännas mycket lättare, när jag är själv med dem alltså!
Egentligen var det ju tänkt att jag och Amanda skulle ha en playdate med våra flickor men då blidde det inte, då en av henne flickor blev lite dålig. Så jag åkte till biblioteket istället!

Nu är det drygt tio minuter kvar tills jag ska väcka Alice för att åka till simskolan! Längtar tills jag får min nya bikini, mina bikinitrosor blir alltmer genomskinliga, känns det som, sakta men (o)säkert... ka bli kul att ge flickorna nya baddräkter med :-D

I kväll ska det bli en promenad hade jag tänkt! Dock är det väldigt kallt ute, men wathever. Måste motionera lite, sen vill jag även hinna med en film!.





Det behöver inte vara ditt fel

- Puh, sa Uggla strängt, var det du som gjorde det?
- Nej, sa Puh ödmjukt, det tror jag inte.
- Vem gjorde det då?
- Jag tror det var vinden, sa Nasse.
Jag tror ditt hus har blåst ned.
- Har det? Jag trodde det var Puh.
- Nej, sa Puh.
- Om det var vinden, sa Uggla eftertänksamt,
då är det inte Puhs fel. Ingen skuld vidlåter honom.
Och han flög upp för att beskåda sitt nya tak.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Movie and PJ party saturday? what about that?

2009-02-24 @ 00:49:39
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0