Måndag 9/2

Ja, var ju som sagt barnvakt åt flickorna ikväll medan de andra var ute på middag. gick riktigt bra måste jag säga, var mysigt att lägga dem. De var jättesnälla fast busiga, och när Alice hittade en liten leksaksborste och började borsta mitt hår varvade de ner. Hon stod och höll på med det riktigt länge, var så himla skönt, blev så trött. Haha.
Sen fick de krypa upp i sängarna, jag släckte och sjöng Trollmor. Det var inget grin vilket det brukar vara mest varje kväll tycker jag. Lite prat men när de väl börjat tystna så kommer alla hem och de börjar grina lite och vakna till liv igen. Så nu ligger de och sjunger och pratar.

På onsdag blir det middag på Cosi och sedan bio, "Coraline" med Nathalie. Skojigt! Till helgen åker hon till Buffalo och det blir nog första helgen på länge som vi inte kommer att träffas, haha!



Sitter
här som den tröttmössa jag är. Alice har simskola i dag så då bär det av till poolen lite senare. Har klickat hem sakerna från H&M nyss, kommer i slutet av v.9 eller nåt, och sen ska det skickas till mig här i USA. Så tidigast v.10 kommer jag få paketet. Hoppas inte mina badtrosor blir allt för utnötta på den tiden...
Har tagit flickorna till lekparken i dag. Fortfarande fint och skönt väder, dock börjar det bli lite kallare.

I kväll ska jag vara barnvakt åt flickorna medan de andra går ut och äter middag. Kul att tjäna lite extra :-)

Morfar'n sa i går att han tyckte jag hade väldigt bra hand om barnen. Att det märks att de gillar mig mycket. Det tyckte han var kul, och jag med när han sa det! Hihi!

Fick förresten post i dag, av Ailin ;-D Haha, lilla brevet liksom, men det var kul och jag blev glad :-D

Kommentarer
Postat av: Andréas

hur gammmla är barnen du passar egentligen? :)





kram/a

2009-02-10 @ 02:05:09
URL: http://alltomandreas.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru

hehe, allt bra annars?

2009-02-10 @ 12:08:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: kenka

Åh, va mys :D Skoj att dom gillar dig, men inte lika mycket som jag :O Älskar dig!

2009-02-10 @ 16:48:11
Postat av: Frida

Kenka: Hehe ja det är kul ;D Älskar dig med mitt lilla hjärtegryn <3

2009-02-10 @ 20:31:18
Postat av: Mikaela - hockeyfru

jodå det är bra här. händer idag?

2009-02-11 @ 09:34:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hallo :)

Allt bra med dig?

Har du börjat kolla nått på klasser än? Jag börjar få lite panik över det man jag har jättesvårt att hitta nått :P

2009-02-11 @ 17:40:58
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0