Onsdag 11/2

Ne men titta! Fick post av morfar och Eva i dag. Hihi vad kul, tack tack :-D





Åh vilket
fantastiskt väder det har varit och är i dag!!! Vi har +18, kanske till och med +19. Fatta underbart att skippa jackan när man går ut. I dag hade flickorna gymnastik, men så åkte vi tidigare för jag tänkte att vi kunde vara på lekparken där bredvid ett tag innan. Var så himla härligt, flickorna var väldigt glada! Det går liksom inte ritkigt att beskriva känslan jag hade! Önskar bara att det kunde fortsätta vara sådär länge!

I dag ska jag sluta 17.30 för att åka och träffa Nathalie klockan sex och äta middag på COSI. Och sen blir det bio, kul onsdag kväll.
Och i morgon är det ett nytt au pair möte, då ska vi åka skridskor... Yeeay!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt är bara bra här det går ju verkligen inte att klaga när det är så underbart väder ute :D

Jag har också funderat på helgkurser för att få det överstökat ;) men dom är ju dyra så då måste man ju lägga ut rätt mycket själv :P

Men dte skulle ju vara kul att komma iväg nån annan stans och göra det :)

2009-02-11 @ 23:39:32
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skumt att åka skridskor när det är så varmt! :P

2009-02-12 @ 09:27:28
Postat av: Majkie - H O C K E Y F R U

vet inte ritkigt vad jags krev..

2009-02-12 @ 10:31:59
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0