Onsdag 18/2

Just ja, glömde berätta förut att Nala, katten ska börja ges anti-depressiva tabletter, för hon är en olycklig katt. Stackars tjockis katt! Men, vet inte om jag berättat det, men när Alice först kom så började hon ju tröstäta. Och nu så bor hon med tre småbarn. Så klart får hon minst uppmrkssamhet. Åh stackars. Hon har ett tufft liv. Så är hon ju typ naken på nedre delen av magen, vilket tydligen tyder på att hon är deprimerad, olycklig. Hårt liv för en nioårig katt!



I dag
har jag namnsdag, FRIDA. Tyvärr har jag inte fått post av varken mamma eller mormor, så förhoppningsvis kommer det väl imorgon då, får vi hoppas!

Känns himla skönt att det är torsdag imorgon. Eftersom jag var ledig i måndags så känns det som att det ska vara onsdag imorgon!

Den här dagen har känts väldigt tung! Eller i alla fall morgonen, sen har det varit ett väldigt ruggigt väder ute idag, ett riktigt sitta-inne-väder! Först snöade och det har nu övergått till regn.
Hela morgonen kände jag mig noll sugen på att jobba, längtade hem. Längtade så himla mycket efter Kenneth med! Kände mig väl mest nere på grund av att jag faktiskt nästan såg fram emot att kanske börja plugga engelska redan på tisdag (jag och Amanda var och kikade lite om att läsa engelska igår). Vilket skulle vara tre kvällar i veckan, i 5 veckor. Lektionerna skulle börja 6.40 och vara två timmar. Men så när jag kom hem och pratade med Earl så sa han att det nog skulle bli svårt för ha n kommer inte hem förrän typ 6.30, så det skulle va bättre om jag läste på helgen. Stor Suck! Vill inte plugga på helgen. Men nu känns det lite bättre, men fortfarande väldigt tråkigt.
Vi ska i alla fall träffas på lördag för att gå och göra ett engelska test för att se vilken nivå man ligger på, och det är gratis!




Du är inte ensam

Och dörren öppnades, och Ugglan tittade ut.
-God dag, Puh, sa han. Hur står det till?
-Eländigt och trist, sa Puh, för I-or, som är en
av mina vänner, har tappat sin svans. Han är
alldeles utom sig. Skulle du kanske vilja hjälpa
mig att hitta den åt honom?



Ps. Menar alltså 18.40 och 18.30. Glömmer bort, man tänker ju typ bara i p.m och a.m! Ds.





Kommentarer
Postat av: kenka

Men stackars Misse :( Syns nästa på hon att hon är nere ju :O Hoppas att hon blir gladare nu iallafall, och du får se till att gosa med henne på kvällarna!

2009-02-19 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0