Onsdag 25/2

Då har man skaffat sig lite planer inför helgen.. Ska träffa Nathalie och så ska vi åka till Tyson's Corner, jag måste köpa en del födelsedagspresenter och även hinna posta dem samma dag (lördag), innan klockan två! Sen blir det bio, skoj skoj.

Dagen har varit, okey. Har varit rätt trött i dag, och så hade jag tänkt att jag och flickorna skulle åka till lekparken innan gymnastiken, men så blidde det inte. Tiden räckte inte riktigt till när jag hade en tjej som fick utbrott och fick gå på en timeout och en tjej som prångt ville fixa skorna själva, (och knappt kunde det). Så det blev bara gymnastik.

Suck, måste verkligen ta tag i det där med att läsa någonting (alltså i skolväg). Men jag känner mig inte alla manad, vill inte plugga själv, blä. Var ju så taggad på att gå den där kursen under veckan. Jaja jag måste ta mig i kragen och fixa det där nu, så jag inte behöver ha en massa plugg under den varma sommaren.

Har inte en susning om vad jag ska hitta på sedan, efter jag slutat. Förmodligen ingenting, hinner inte göra så mycket. Blir väl en dusch och en film. Vill och känner att jag behöver motionera, men ska nog vänta någon dag till (benet).

Just nu sitter jag och passar Noah, han ligger här i min famn. Emma sitter i telefonen, hon väntade ett telefonsamtal och ville att jag skulle kolla Noah medan. Han är en riktig liten sötnos, som vill bli ihållen hela tiden. Han har somnat typ två gånger i min famn men vaknat efter typ en minut då jag lagt ner honom på sängen bredvid mig. Nu verkar han hålla på somna en tredje gång, men då vet jag inte om jag törs lägga ned honom.
okey, falskt alarm, han vaknade igen :-P




Du har unika talanger

När allt kommer omkring, sa Kanin för sig själv, är det
mig Christoffer Robin litar på. Han tycker om Puh och
Nasse och I-or, och det gör jag med, men de har ingen
Hjärna. Ingen att tala om. Och han högaktar Uggla,
för man kan inte låta bli att högakta en, som kan stava
till Tisdag, även om han inte stavar det rätt; men att
kunna stava är inte det viktigaste. En del dagar har det
inte alls någon betydelse, om man kan stava till Tisdag.
Och Kängu är fullt sysselsatt med att passa Ru, och
Ru är för ung och Tiger är för skuttig för att vara till nån
nytta, så när man tänker närmare på saken, finns det
strängt taket ingen annan än Jag. Jag ska gå och höra
efter, om det är något Christoffer Robin vill ha gjort,
och så ska jag göra det åt honom.









Kommentarer
Postat av: nathalie

jag vill också hålla baby Noah ;)

2009-02-26 @ 01:46:00
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: nathalie

jaa, jag vet.. Måste komma snart.. Kanske på tisdag ;) hihi..

2009-02-27 @ 03:17:38
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0