Onsdag 4/2

Nu har jag äntligen sett "Pretty Woman", jag måste ha varit typ den enda i hela världen som inte hade sett den innan! Hur som helst, jag älskar den! Tror bestämt att jag har en favorit film!

Saknar dig min lilla älsklings gullepluttKenneth, du är min räddande ängel ;-)



I dag
känner jag mig i alla fall bättre, skönt! Dock inte helt frisk, känner mig mör i kroppen och har ont i huvudet. Men jag kan tänka mig att det kanske gått över snabbare för mig för att jag kräktes en del. Har vaknat hur många gånger som helst i natt, varenda gång har jag hört Noah grina, stackars Emma och Earl, hoppas för guds skull att det inte är kolik han har eller börja få...
Hur som helst, haha, i natt svimmade jag! När jag vaknade så tänkte jag att jag kände mig bättre, klev upp för jag skulle gå på toa, kände hur det började snurra för ögonen men så gick det bra. Så när jag väl satt på toan kände jag hur det började snurra igen nästa stund vaknade jag av att jag låg med huvudet intryckt i hörnet av väggen och badkaret och flickornas potta... med rumpan upp i vädret, haha. Herregud. Som tur är så används knappt den pottan. Jag har numera ett sår på sidan om näsan som jag förmodar kommer ifrån pottan, och det gör även ont på tandköttet, sen så ska vi inte tala om hur ont min näsa gör! Jag vet inte, men jag skulle tro att jag slog den i badkaret eller nåt, den är i alla fall lite svullen och lite röd. Får se om jag får något fint blåmärke där sedan. Inte nog med det så svimmade jag igen direkt efter typ när jag satt mig upp. uhjuhj. Sen gick jag och la mig igen. Men i dag har jag inte känt mig nå svimfärdig, skönt. Sen så har jag varit "ledig" också så att jag kan vila upp mig, har varit skönt det med. Har legat i sängen i princip hela dagen hittils, var ner och tog en bagel och ett glas mjölk för jag var så himla hungrig, inte så konstigt när det inte fanns något kvar i magen och så har jag tvättat lite.
Alltså min näsa gör förbaskat ont, näsbenet alltså! Kan knappt snudda vid den samtidigt som den nästan känns som halvt bortdomnad..
Jaja, kan i alla fall inte fatta att jag svimmade.

Kommentarer
Postat av: Ailin

Har du kanske brutit den stump? :S

2009-02-05 @ 03:38:21
Postat av: nathalie

I said so! Pretty woman is one of the best movies ever!!!!!

2009-02-05 @ 03:46:09
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Eva

Du ska nog gå till doktorn med den där näsan (om du vill ha ett råd från en gammal faster)...

2009-02-05 @ 07:40:36
Postat av: kenka

Du får säga till om du vill ha fler :D Love you!

2009-02-05 @ 17:08:41
Postat av: Frida

Kenka: Haha aa det ska jag ;D



Eva: Hehe ptja, alltså den ömmar ju rätt bra men den känns ju inte konstig på nåt vis, inte konstigare än innan :P

2009-02-06 @ 02:31:18
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0