Söndag 1/2 Helgen

Oj oj, tänk att vi redan gått in på februari månad. Känns skönt! Och jag har inte varit aktiv sedan torsdags.. Men "som vanligt" har jag haft fullt upp i helgen med Nathalie!

I fredags gick vi ut på ett ställe som heter Ultrabar i DC. Det var grymt mycket folk, och vi stod i kön i ca 1 timme, trots att vi var med på gästlistan. Med en skinnjacka, en sorts tunika, strumpbyxor och ballerinaskor höll jag på frysa ihjäl, brr! Kände knappt mina tår, de var som isklumpar, haha! Men nu mår de prima igen! Vi fick stora kryss på båda händerna som visade att vi inte var 21.








Och igår hade vi filmkväll. Vi hade följt med Nathalies "föräldrar" till en affär där vi köpte godis och chips och när vi kom hem igne bunkrade vi upp oss med godiset framför "Raising Helene" och sen "She's the Man". Den sistnämnda hade jag sett förut och den första hade Nathalie sett förut så de gick ju jämnt upp. Haha, även fast jag sett den andra filmer och även fast det var en komedi rakt igenom så skrek jag och hoppade bakåt. Haha omg.. Det blev nämligen inzoomat på en stor hårig spindel som kröp på en fot...

Och i dag drog vi två biofilmer till. börja bli till en vana det där.. det har blivit en del biofilmer sen årets början.. Men det är kul, gillart! Först såg vi på "The Uninvited" vilken var en skräckfilm. Jag gillade den, den var bra. Och jag hade föreställt mig den vara annorlunda, mer overklig. Men den var bra, psykologisk.. Sen såg vi på "New in Town". Vad ska man säga om den? Den var rätt kul, men hade dock trott att den skulle va lite roligare, men jag fick mig en del skratt i alla fall!

I dag har vi även haft underbart skönt väder ute! Molnfritt och rätt varma vindar. Alltså inte sommarvarma då men vårvarma. Mmm, vad jag njöt. Var till och med ute och sprandg i kväll, det var skönt. Måste styra upp det där...
Synd bara att det förväntas dåligt väder imorgon, det gillar vi inte!

Ne oj vad tiden har sprungit iväg, dax för sängen och drömmarnas värld.

Måste bara tillägga att jag för guds skull hoppas på att inte bli magsjuk. När jag kom hem fick jag nämligen höra att alla utom Emma och Noah varit magsjuk. Först hade de trott att det var matförgiftning när mormodern blev dlig, men när hon fick feber så förstod de att det inte kunde vara det.. Huh, hoppas jag slipper. Känner verkligen inte för att tillbringa dagarna på toaletten...

Kommentarer
Postat av: nathalie

the UNinvited

2009-02-02 @ 15:18:34
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: nathalie

the UNinvited

2009-02-02 @ 15:19:06
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: kenka

jag hoppas att du slipper magsjukan iallafall. Du har ju varit med om nästan samma sak redan en gång, så vi håller tummarna ;) Jag älskar dig!

2009-02-02 @ 15:59:50
Postat av: Frida

Haha ja men det var ju tusen gånger värre :O Hade ju världens magknip då jue, om det var i Thailand du tänkte på?

2009-02-02 @ 20:00:29
Postat av: U know..

Ja bra fråga, fattar det inte ens själv. Hyffsat less jag var då.. Gick ner och la mig för och sova efter det där. DEEN otursdagen alltså.. illa ;P

imy! <3

2009-02-03 @ 03:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0