Söndag 15/2

Åh vilken skön dag det har varit! Jag har typ inte gjort ett dyft, inget speciellt i alla fall!
Började dagen med att läsa lite i boken jag läser, och sen prat på skype med först mamma, mormor och Charlie, och sedan med Kenneth. Strax efter tolv klev jag upp och åt havregrynsgröt till frukost, eller snarare lunch.
När jag var klar med det såg jag på Bridget Jones's Diary, och sen tog jag mig ut på en spring/gå tur. När jag kom hem igen började jag se på andra filmen om Bridget Jones. Älskar verkligen de filmerna, kan inte få nog av dem, hihi!
Efter middagen började jag se på en annan film som jag inte riktigt sett klart på ännu. Vid halv nio pallrade jag mig nämligen in till Bethesda för jag skulle på bio och se på "The Pink Panter 2". Den var väl sådär, okey. Första var roligare, + att jag var såå himla trött. Kröp i både armar och ben så jag hade väldigt svårt att sitta still, och mina ögon, jag fattar inte varför jag var så himla trött..
Hur som helst, en jätteskön dag har det varit. Och i morgon är jag ledig, wohoo!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra start på veckan! :)

2009-02-16 @ 06:45:36
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: SanneMarräng

Jag såg med bridget jones dagbok i helgas :D Wihii dom e så roliga :D

2009-02-16 @ 14:22:11
Postat av: Frida

SanneMarräng: Haha nej gjorde du? :D Åh jag älskar dom filmerna ^^

2009-02-16 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0