Söndag 22/2 5 månader

Wohoo, i dag har jag varit här i USA i 5 månader! Om en månad har halva min tid i det här landet gått, känns väldigt skumt att ett halvår snart passerat. Ska bli himla skönt när den tiden kommer, fast det kommer bli himla jobbigt när det börjar bli dax att åka hem igen. Alla man kommer att lämna bakom sig liksom, inte bara familjen utan kompisar och så.

Just nu i den hör stunden sitter jag och smaskar på godis, pratar med min älskade pojkvän Kenneth på msn, och funderar på att klicka igång en film!

I helgen har jag gjort lite av varje. Var ju med Dani i fredagskväll. I går (lördag) träffade jag Nathalie och Amanda för vi skulle göra ett engelska test, skitsimpelt var det. Inte alls som jag trodde. Efter testet gick vi och åt lunch på en italiensk restaurang som heter Bestucci's, mmm, det var så himla god mat! inte sista gången jag åt där! Sen var vi inne i DC ett tag.
Sen så hade jag bestmt träff med Dani, skulle följa med henne och hennes barn som hon tar hand om till Montgomery Mall, var där en stund och sen åkte vi tillbaka till Dani.
När hon slutat for vi omkring lite och sen satte vi oss i hennes källare och såg på Grease filmerna.
I dag har vi väl inte gjort så mycket, klev upp ungefär mitt på dagen, färgade håret på Dani och sen åkte vi in till Bethesda för Dani skulle klippa sig.
Det är väl ungefär min helg.

I morgon är det måndag, och då ska jag och Amanda ha en playdate med våra flickor igen på Barnes & Noble. Skojskoj.




Att hjälpa någon
är en stor sak att göra

Med dessa ord hakade han av svansen och bar den
tillbaka till I-or. Och när Christoffer Robin hade spikat
fast den på sin rätta plats igen, skuttade I-or omkring
i skogen och viftade så förtjust med svansen, att han
råkade knuffa omkull Nalle Puh, som därför fick skynda
sig hem och få sig en liten mumsbit av något slag att
trösta sig med. Och när han torkade sig om munnen en
halvtimme senare, sjöng han stolt i hågen för sig själv:
Vem fann svansen?
Jag, å-hå en kvart i två!
(I själva verket var klockan bara en kvart i elva.)
Jag fann svansen.

Kommentarer
Postat av: kenka

7 månader kvar! Suck, det känns som tiden nästan står stilla :O Älskar dig!

2009-02-23 @ 12:48:29
Postat av: Frida

Ja och det började med 12! Älskar dig med :)

2009-02-23 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0