Tisdag 17/2

Mmm, hade en väldigt skön dag igår, då jag knappt gjorde något alls! Låg kvar i sängen en stund efter jag vaknat och läste lite, lagade sedan mannagrynsgröt till frukost och efter det gick jag ut på en timmes lång promenad, fast det kändes mycket längre!
När jag kom in igen blev det duschen och sen datorn! Filmtittande och så! En avkopplande dag!

Och i dag var det "back to work" så att säga. Inte haft för oss nå speciellt, först satt Clara och ritade medan Alice var hos astmadoktorn, och när hon kom hem gick vi till lekparken. Varit jättefint ute i dag, eller det är fortfarande. Alldeles blå och molnfri himmel och rätt behagligt ute, dock inte så himla varmt, men så länge solen är framme så är jag nöjd :-)



Och då sa den här Björnen, Puh Björn, Nalle Puh,
N.V. (Nasses Vän), K.S. (Kanins Sällskap), P.U.
(Polupptäckare), I.T. och S.F. (I-ors Tröstätare och
Svansfinnare), med andra ord, Puh själv ...

Du är viktig på många sätt
för många människor

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har ingen anning om vad biljetterna kostade :P Pappa bokade dom åt mig för han hade en massa poäng på sas ;)

msn har jag självklart :) [email protected]

Ses ikväll!

2009-02-17 @ 21:51:12
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: nathalie

Oh, that sounds nice.

Let me know what you thought about it. :)

2009-02-17 @ 22:55:19
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0