Tisdag 3/2

Neeeeeeeeeeeeeeeej, kul att man fått magsjuka. Nej, inte direkt. Uhu, trodde faktiskt att jag skulle klara mig, eftersom att jag inte känt mig ett dugg dålig. Men icke sa nicke. I dag när flickoran sov så började jag helt plötsligt må illa, tänkte först bara att det var bara lite grann, att det skulle gå över vilken sekund som helst. Men när det inte gjorde det gick det upp för mig att jag förmodligen drabbats..
Hämtade Clara vid kvart i fem, gick ner och bytte på henne, och jag ju säga att det inte är speciellt "kul" att byta en bajsblöja då man mår illa.. Men jag tänkte i alla fortfarande att kanske det går över, eller att kanske jag klarar av att jobba i alla fall, de ska ju ändå bada badkar i dag. Men efter blöjbytet sa jag till Emma att jag trodde jag fått magsjuka. Då sa hon att jag skulle gå upp och vila, och så kom hon upp med hink, en cola, två andra drickor, vatten och ett glas med is. + en ask med rosa tuggtabletter som smakar jenka, mot illamående mm..
Hur som helst är det ju inte så konstigt att jag drabbats, med tanke på att jag har varit uppe i flickorna hela tiden sen i söndags då de fortfarande var sjuka. Så går det, vad trodde jag egentligen?
Jaja, ligger uppbunkrad här med allt jag behöver.
Kanske man ska se om man kan göra ett nytt försök av filmen jag började se igår, kom nämligen inte längre än typ 20 minuter...

Typiskt också, blir det ingen springning ikväll heller, attans då...



Jaha, i
dag när jag kikade ut genom fönstret såg jag att det hade snöat. Suckas. Nör jag kom ner såg jag att det snöade. Men vi har haft nollgradit här så snön har smällt bort och nu ser himlen bättre ut, ser man lite blått!

Funderar på en springtur ikväll. Kan både behövas och vara skönt!

Kommentarer
Postat av: kenka

Men lillbebis! :( Typiskt att du ska råka ut för massa magbajja problem :S Hoppas att du inte mår lika dåligt som du gjorde när vi var i Thailand. Jag älskar dig mest av allt, och krya på dig!

2009-02-04 @ 09:23:25
Postat av: Eva

Synd om! Magsjuka är ju bland det jobbigaste att råka ut för. Vinterkräksjukan härjar här också men själv har jag klarat mig - peppar peppar. Krya på dig!

2009-02-04 @ 15:30:58
Postat av: Frida

Kenka: Hehe ne så illa blev det inte, men den här gången blev det massa kräkningar, men tack och lov så slapp jag den förbaskade magknipen.. Älskar dig <3



Eva: Det är det verkligen, men jag känner mig redan bättre, fast inte frisk. Tack!

2009-02-04 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0