Torsdag 19/2

Uhj, vad det blåser ute!!! Var ute och gick, blev typ 55 minuter, måste ta och gå lite långsammare tror jag, började kännas i benhinnan mot slutet. Och så tycker jag att den där rundan inte bara ska gå på 55 minuter, en timme minst! Hur som helst, när jag kom "downtown Bethesda" så började det verkligen ta i! När jag stannade vid en korsning tappade jag nästan balansen, och sen när jag började gå så hade jag medvind (tack godegud), och haah, mina fötter nästan flög framåt. Kändes skumt, blåste verkligen mycket!
Sen när jag kom in så blev det duschen! Jag fattar inte vad jag gör som tar så lång tid när jag duschar. Förut duschade jag inte så länge som jag gör nu. Alltså, överdrivet länge är det ju inte men jag borde ju ändå kunna duscha på i alla fall 5-10 minuter... Tror jag står i duschen i minst 20-30 minuter. Om jag ska försöka skynda mig så kanske 15 minuter, vet inte riktigt men något sånt skulle jag tro. Känns bara inte som jag är klar om jag står "för kort tid". Kanske. Äh, struntsamma..

I morgon är det äntligen fredag! Älskar fredagar, då man vet och känner att man har hela helgen framför sig!

Ne nog babblat, nu blir det sängen för min del!



Hittils
så har den här dagen varit väldigt lugn och skön. Skjutsade Alice till förskolan efter frukost. När jag kom hem följde jag med Emma, Clara och Noah till doktorn för Clara skulle ta en spruta. Sen när vi kom hem satte vi oss och åt lite frukt, eller Clara gjorde. Sen åkte jag och hämtade Alice (tar kanske mellan 40-60 minuter att åka fram och tillbaka beroende på trafiken). Sen var det lunch och ingen av dem ville äta speciellt mycket, men men. Och nu ligger de och ska sova, vilket Clara inte gör. Vet inte vad hon har fått för sig, de tre sista dagarna har hon inte somnat förren efter kanske 2 timmar, hon sitter bara och leker. Jaja, hon vilar väl i alla fall upp sig lite av att vara själv..

I kväll ska jag gå ut och gå, har jag i alla fall tänkt. I går var det så blött ute och jag kände inte för att bli blöt om fötterna, eller ja, att få blöta skor. Men i dag är det torrt så då ska jag väl kunna dra ut mig. Hoppas min benhinna sköter sig, började ju känna av den igen i tisdags.. Dumt!




Allt har en rolig sida

- Vad i all världen står på, Nasse? sa Christoffer Robin,
som just höll på att stiga upp.
- Heff, sa Nasse, som var så andfådd, att han knappt
kunde tala, en Heff - en heff - en Heffaklump.
- Var?
- Där borta, sa Nasse och viftade med tassen.
- Hur såg den ut?
- Som - som - Den hade det största huvud du kan
tänka dig, Christoffer Robin. Nånting stort kolossalt
som liknade - som liknade ingenting ett enormt stort
- ja, som en - jag vet itne vad - som ett kolossalt stort
ingenting. - Som en burk.
- Jag ska gå dit och titta. Kom med.
Det var Puh, som slog huvudet mot en trädrot,
han hade funnit.
- Titta där, sa Nasse, är det itne hemskt.
Plötsligt började Christoffer Robin skratta ... och han
skrattade ... och han skrattade.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa det går bra det :)

Ska vi ses vid Dupont Circle vid 11 eller?

2009-02-19 @ 21:45:40
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Japp det blir bra! Innan vi gör provet skulle jag behöva gå till citibank. Domska finns precis brevid och har bara öppet till 1 och jag vet ju inte hur lång tid provet tar...

2009-02-20 @ 14:54:14
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0