Torsdag 26/2

Än så så har det varit en rätt så lugn och skön dag. När Alice är på förskolan blir förmiddagarna alltid lugna. Och i dag hade Emma bjudit över en kompis så då satt vi och drack kaffe och fikade sockerkaka, som nästan är nyttig, för den är helt utan kolestorol. Och mycket god var den!

Kollade på lite bilder i går på telefonen och fick då se bilderna jag tog i lördags på Nathalie och Amanda som jag tänke lägga ut på bloggen, men det glömde jag ju totalt bort, så de får komma i det här inlägget i stället, + några andra bilder. Är lite torrt om bilder i min blogg tycker jag. Men jag är inte ute på nå speciellt nu för tiden så det blir inte så mycket kortknäppning. Vilket kan va tråkigt, för själv tycker jag ju att det är kul att se på andras bilder, blir lite tråkigt då det bara är text, text och text :-P


Amanda och Nathalie



Amanda och Nathalie, mmm, vi åt sån god lunch, mums!



Ursäkta mitt extremt oplockade ögonbryn ;-D



En jag, lite ego måste man väl vara med. Vilket inte gör nåt egentligen, för
personligen tycker jag att det är kul att bilder på den som skriver :-P



I går efter att jag legat och kollat på film (med blött hår) så hade mitt hår
fått sig en gullig lock (tycker jag). Tror att det hade legat tryckt mellan typ
axeln, huvudet och halsen, eller nåt!


Flickorna la sig rätt sent i dag, runt två. Så får se hur länge de sover. Funderar på om jag ska skaffa ett gymkort, beror på hur mycket det kostar och så. Kan jag ju träna fast att jag har ont i benet :-)

Hmm, permanent i helgen, eller nästa?





Var glad för den
du är - en björn är
och bör vara det

Det kan vara kul att bara träffa Ru.
Det kan vara kul att bara vara Puh.
Här är ganska skönt att sitta,
och jag tycker allt kan kvitta,
om jag inte blir för tjock
(och det blir ju inte Puh)
av att sitta,
sitta still på sten och stock.
Solen värmde så härligt, och stenen som hade legat
i solen en lång stund var
så varm den också, att Puh nästan beslöt sig för att
fortsätta att vara Puh Mitt
i Ån resten av dagen.
Men då kom han att tänka på Kanin.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klassen är helt okej lite lätt bara, jär är överlägset bäst ;)

Jag tränar på Washington Sports Club i Bethesda. Det kostar 69 dollar/mån men det är verkligen värt det! Tycker du ska bli medlem så jag får nån att träna med! :)

2009-02-26 @ 21:49:14
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så vacker! :O Åh, jag är tröttis :S

2009-02-26 @ 22:12:30
Postat av: Frida

Du är min tröttis :D

2009-02-27 @ 01:59:18
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag försöker träna minst tre gånger i veckan mennu när jag har lektion tre gånger i veckan så blir det lite ont om tid! Men du kan ju följa med mig på lördag förmiddag och träna. Jag får ta med en kompis som får testa en vecka :)

2009-02-27 @ 04:57:29
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0