Torsdag 5/2

Haha jaa, vilket snyggt märke jag har i trynet!!! Nope...
Min näsa ömmar fortfarande, har även upptäckt två blåmärken på mina armar som förmodligen kommer från förra natten!




Haha,
Emma berättade i dag att hon och Earl hade hört nåt igår natt. De hade vaknat av nån duns och Earl hade tydligen nästan hållt på flyga ur sängen och så hade han trott att det kom från flickornas rum, men Emma sa att ne det kom från toan. Sen så hade de väl somnat om, och så vaknat av en till duns, och då hade de frågat varandra typ vad håller hon på med egentligen. Haha, ingen av dem hade ju en tanke på att jag svimmade där inne. Hon sa ju att om dom hade tänkt på det hade dom ju liksom, "kommit till min räddning"! Fast jag är ju glad över att dom inte gjorde det, hade ju inte velat att dom skulle se mig med min nakna stjärt rätt upp i vädret!

I dag har jag i alla fall varit tillbaka i arbete! Pigg och glad har jag känt mig, hade rätt ont i huvudet när jag vaknade men efter en treo så gick det över. Känns skönt att vara frisk igen!!!

Kommentarer
Postat av: J

hahahhahaha, josses kul syn om dom kommit in hahahha sorry men nu kan jag inte sluta skrattas :P

2009-02-06 @ 03:44:40
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/
Postat av: kenka

Haha, stackars liten! :) Haha, men tur att dom inte kom in iallafall :D Jag älskar dig!!

2009-02-06 @ 09:12:06
Postat av: Frida

Haha ja det var tur ;D Älskar dig med <3

2009-02-06 @ 20:31:28
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! Svimmade du också, Ojoj .. Jag hade skämts ihjäl om någon hade kommit in och sett mig så ;P Men, varför svimmade du? :p

2009-02-07 @ 15:42:41
Postat av: Frida

Anonym: Haha ja det hade jag också gjort, därför är jag väldigt glad över att ingen kom in :P Jag vet inte, brukar kunna bi svimfärdig när jag är magsjuk :P

2009-02-08 @ 02:33:25
Postat av: Jenny

Oj jag glömde skriva vem det var ifrån såg jag nu :p DET ÄR JAG JENNY "anonym" ;) Jaa, skumt :p Men tur allt gick bra och att du vaknade till liv igen ;D Kramen

2009-02-08 @ 12:25:01
Postat av: Frida

Jenny: Haha okey ;P Hehe ja det var nog tur det ;O Kram

2009-02-08 @ 19:27:59
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0