Fredag 23/1

Ganska nyligen pratat med Ailin, på skype. Det var kul, var verkligen länge sen vi pratade, fy skäms på oss! Hur som helst, kändes skönt i alla fall. Saknar dig din lilla skrutt!

Har för övrigt tryckt i mig massa godis, så nu får det vara bra! Mätt! Nu ska jag ta och hoppa i säng och läsa lite innan jag släcker lampan.

I morgon kommer lilla baby Noah hem! Och så ska Nathalie komma och hälsa på honom med, hihi!

Ne, god natt! :-)



När jag
kom hem i dag med Clara från simskolan så hade Emmas föräldrar kommit, vilket jag hade hoppats på. Att de skulle vara. Alice visade dem runt i huset när vi kom hem. De verkar jättesnälla och gulliga, och Alice och Clara var/är så himla glada! Och farmodern ska inte sova här i natt, men, det känns inge konstigt alls. Jag är faktiskt ändå lite glad över att ha fått träffa och pratat med dem själva, utan Earl och Emma liksom. Känns som att det gått lättare att "lära känna" dem då det bara varit vi och farmodern. Pratat rätt mycket och så. Hade Earl och Emma varit hemma skulle jag kunna tänka mig att jag varit nere med dem alla ett tag men sedan gått upp till rummet och datorn. Och nu håller de på att lägga flickorna, så då tog jag mig tiden att sätta mig här. Tycker att jag varit social nog, alltså menar att jag kan sitta här utan att känna Åh, jag borde gå ner och säga nåt, prata med dem om nåt osv. Men det gör jag inte nu.
Och så hade de med sig en påse med chokladgodis åt mig. Snällt av dem! nog för att jag tycker jag har och har haft tillräckligt med det, men tanken som räknas. OCH jag sitter faktiskt och smaskar på det nu! Jag vet, det är inte lördag, jag vet det ingår inte i mitt nya liv.. Men det skiter jag i, just nu för ikväll, för den här helgen. För den här helgen kommer med all säkerhet bli onyttig. Men ack så gott det är :-)



Choklad :-)

Jag kommer utan tvivel känna att jag ätit för mycket, fått för mycket av det goda. Men äh, strunt samma för nu tänker jag tugga i mig!



Äntligen är det fredag! Även fast jag var ledig i måndags så har veckan känts precis lika lång som om jag skulle ha haft jobbat då, alltså lika lång som en arbetsvecka..

I dag så stekte jag upp resten av pannkakorna till lunch. Själv så blev jag utan, typiskt. Jag som var så sugen på lite uppstekt pannkaka! Så jag fick nöja mig med lasangen från igår.

Snart så är det simkskole dax för Clara, skönt att komma ut lite. Undra när Emmas föräldrar kommer då? Och undra om farmodern ska sova här i natt med, hon sov ju nämligen här i natt.. Tänkte, skumt det kommer kännas annars, ha hennes föräldrar här som jag aldrig träffat, men pratat på telefon med, men ja, alldeles själv. Haha, jaja. Får se om Nathalie kommer i morn, och om jag ska till Johanna på söndag och säga hej då och äta lite tårta.. hon flyttar ju nämligen till Portland (om jag minns rätt?) den sista januari.. Typ 70 mil bort.. Hoppas du får det bra där :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0