Fredag 9/1

Jag måste säga att det känns väldigt skönt med fredag, vilket innebär helg (efter att jag slutat jobba, vilket är omkring 6.20 pm)! Har inga planer för helgen, vilket ibland kan kännas skönt. Jag ska bara ta det lugnt, sova ut imorn (om inte flickorna är alltför högljudda) och ladda om batterierna. En sak jag vet att jag måste göra imorn bara är att gå till posten och köpa frimärken, det är ett måste, innan klockan ett!
Har varit en lång vecka då man jobbat hela veckan som vanligt igen efter två veckor då man har varit ledig fler dagar än bara lördagar och söndagar..

Klockan
är nu tio i tre på eftermiddagen, och om en stund ska C vakna för då ska vi sätta på henne badkläderna och så ska vi åka till simskolan! Mysigt!

Läste på Johanans blogg att hennes värdmamma fött en liten flicka idag. Väldigt kul! Congrats ;-D

Jag undrar när "våran" lilla grabb tänker titta ut. Han är ju beräknad till den 17:e, men man vet ju aldrig!

Ne, försöka vila kanske?



Nu är det kväll och jag slutade för snart två timmar sen. Känns skönt, fast det enda jag gjort är typ att ha ätit middag, och suttit här! Hade tänkt att jag skulle ta mig en promenad, men jag känner mig verkligen inte manad. Jag tror faktiskt att jag skippar det idag, får ta en extra imorn, eller en extra lång som Nathalie sa. Men jag har faktiskt rört mig lite idag, tog C till lekparken och tillbaka velket tog ca 35-40 minuter, och sen har jag lekt med flickorna. De har flygt "flygplan" både på fötterna och på bena! Vilket dom höll på med i i alla fall 20-30 minuter. Det sved i benen och efteråt kändes dom halvt skakis, haha så lite "träning" har det väl blivit i alla fall!

Fortfarnade inga mer planer för morgondagen förutom mina frimärken, men på söndag blir det eventuellt att åka till Montgomery Mall med Nathalie. Det är nämligen rea på såna mysbyxor som nathalie har (finns olika färger) och de verkar vara så himla sköna! Och så behöver Nathalie köpa lite presenter. Men synas kommer vi göra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska halsa Debra :) hon ar ju inte hemma an, men John har halsat pa sin syster och han sager att hon ar super sot :)



Jag vill bara att hon ska komma hem till Leigh!!

2009-01-09 @ 21:16:07
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0