Lördag 10/1

Hihi, äntligen så pallrade min lilla pojkvän sin fasta stjärt hem till mig i Helgum! :D Så fick jag prata med dom alla på samma gång på skype, eller ja, med Kenneth, mamma och Charlie! Det var kul, och dom är så himla, knasiga! Haha!
Så gosade Charlie med sin sovtröja, eller det är väl egentligen mammas tröja, eller var, men nu är det väl Charlies snuttetröja eller nåt!



Mina söta, mysiga och goa lillebror :')


Hur som helst så blev dagen som förutspått lugn. Har varit väldigt skönt att inte ha haft nå speciellt att göra. Jag gick som sagt in till Bethesda för att köpa frimärken! Sen så lunchade jag på McDonald's ;-)
Sen gick jag hem och pratade med min kära familj ett bra tag! Och Charlie var så himla söt, han gick för att kolla bakom dataskärmen ifall jag fanns där. Önskade jag hade gjort det!

Sitter nu och pratar med älsklingsKenneth på skype igen!

Hade värsta mysiga drömmen imorse efter att jag slutligen somnat om igen! Jag och Kenneth och mamma stod och kollade på min och Kenneths bebis som var en liten flicka som låg och sov på rygg i en spjälsäng! Fast jag hade inget minne av att jag fött eller ens varit med barn, utan jag visste bara att hon fanns hemma och mamma fick visa oss var x) det var i alla fall en kul dröm!

Kommentarer
Postat av: Ailin

Haha, okey ;P men helt ärligt gumman tror jag inte att det är så bra att luncha på McDonalds och fika på Starbucks så ofta heller. Tror faktiskt att choklad innehåller mindre mättade fetter än deras mat ;P fetknopp;)

2009-01-11 @ 06:26:54
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: kenka

Åh, bebbe - du är så söt!! :$ Jag älskar dig!

2009-01-11 @ 12:55:43
Postat av: Frida

Kenka: Du kan va söt :D älskar dig ^^

2009-01-12 @ 03:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0