Måndag 12/1 Och då gick det uppför igen

Dagen har i allmänhet känts rätt okey, det har flytit på i rätt behaglig takt, fast det kan aldrig gå för fort (bara helgerna)! Efter frukost så vet jag inte riktigt vad vi egnetligen gjorde, lite tvätt, mellanmål och ja.. Runt halv elva kanske så tog jag och flickorna oss en promenad till lekparken, eller det var ju mest jag som promenerade eftrsom den största delen av vägen går längs en lite större väg än bara en liten gata. Så då känns det inte så säkert att ha två busiga tjejer lösa.. Men så var vi i alla fall på lekparken ett bra tag, i cirka en timme!
Sen var det lunch och efter det flickornas middagslur.
Sen vid kvart över tre tog jag Alice och gjorde henne klar för simskolan. Hon var så himla duktig idag, vi har verkligen varit kompisar idag, men lite gnäbb blir det alltid, men mesta dels har jag tyckt om henne hela dagen ;-) Så söt! När vi kom hem igen så var det bara att försöka underhålla dem båda tills mamma och pappa kom hem, vilket blev lite senare idag. Jag slutade inte förrän typ halv sju, blev en tio och enhalv timmes jobbdag idag. Tåget hade tydligen gått sönder sa Emma när hon var på väg hem och hon förstår inte hur metron ska kunna klara typ ytterligare tre miljoner människor nästa tisdag... Hur som helst så var det en lugn eftermiddag, vi satt och sjöng barnsånger tills dom kom hem!
Måste bara tillägga att Clara måste verkligen alltid göra som Alice göra, vilket kan vara rätt, jobbigt ibland! Tex. så fort Alice tar av sig sina strumpor så ska hon sätta sig och ta av sig dom direkt. Och idag så fick Alice ta av sig sin tröja för att det kom färg på den, och då börja Clara tjura och gnälla för att hon ville ta av sig sin med, så det slutade med att de båda fick nya tröjor.. Haha..

Sen så får jag inte alls långhelg till helgen. Där fick jag allt.. Eller jo lite långhelg får jag, men inte fyra dagar. Men jag ska ändå ta Alice på simskolan då på måndagen, sa att jag kunde göra det i alla fall!

Vet inte vad det är riktigt just nu. Känner mig som så, nere på nå vis. Känner mig tung i kroppen, eller rättare sagt i knoppen. Ska nog ta och lägga mig så jag får sova länge! Men jag tror att det mestadels beror på att jag saknar Kenneth så himla himla bamse mycket, börjar kännas för jobbigt. Det är mycket jobbigare än vad jag verkligen trodde att det skulle vara..
Men men, finns inte så mycket att göra åt det. Ska i alla fall till Nathalie i helgen. Det ser jag fram emot, kanske blir bio och även lite tid framför datorn! ska vi sitta och trixa lite!

Kommentarer
Postat av: Ailin

Inte bara jag som skriver konstigt tror jag ;) serdu, du måste komma hem ^^

2009-01-13 @ 05:00:23
URL: http://aiilin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Dom brukar sova runt 2 timmar på eftermiddan! Hur länge sover dina?

Tycker det är daxs för oss att ha en playdate med dom snart!

2009-01-13 @ 05:31:12
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: kenka

Åh, jag saknar dig med vännen! Kom hem vettja!

2009-01-13 @ 12:46:08
Postat av: Frida

Önskar jag kunde :S

2009-01-13 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0