Onsdag 28/1 Au Pair Möte

Nu har jag alldeles precis kommit hem från ett au pair möte, vilket jag inte kan påsta var så mycket till möte. Men det kanske kan va bra/skönt? Hehe hur som helst så fick Nathalie följa med mig eftersom vi skulle se på bio, på "Bride Wars" och den hade ju vi pratat om att se. Jag tycker filmen var bra, den var kul, med inslag av sånt som inte händer i verkligheten men ja det var väl kanske en del av det roliga. Det var i alla fall en riktig tjejfilm!
Innan bion så var vi (alltså Nathalie och jag) inne i DC och åt middag på Cosí, vi åt varsin macka, gott! Och så hade Nathalie med sig en överraskning - en massa kort som vi hade skickat efter. Eller som Nathalie skickat efter och jag hade valt ut en del från min dator som jag ville ha! Kul att några kort som inte bara finns på datorn. Och dessutom, tänk om datorn skulle krascha eller nåt, då skulle jag dö! Kanske inte, men vilken ångest jag skulle få, skulle grina ihjäl mig. Ne inte riktigt men ja, det skulle vara lite halvjobbigt..

Jaja, vilket babbel det blev. Men så har det varit hela eftermiddagen, sen efter middagen. Ojoj, men kul har det varit i alla fall!

Två dagar till sen ska jag träffa Nathalie igen (som vanligt ungefär, haha).

Men nu ska jag ta och prova min nya tandborste! Köpte nämligen lite nya tandhygien grejer efter bion; tandborste, tandtråd och tandkräm!

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, bebbe! Var tandborsten bra? :D Jag älskar dig!!

2009-01-29 @ 12:42:33
Postat av: Frida

Haha kändes väl som en vanlig tandborste ;P

2009-01-29 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0