Onsdag 7/1 - Någons bortgörelse gör dagen för en annan

Gah, råkade nyss vara orsaken till att larmet gick (igen).. Har nu varit det två gånger, och jag kan ju säga att det larmet inte har en diskret signal. Känner mig alldeles skakis.. Jag har ju varit inne i DC och kom hem ganska sent, och Earl hade jobbat sent idag och jag visste inte om han hade kommit hem än eller inte men jag trodde det... Så, jag sätter på larmet och precis när jag sätter mig för att uppdatera här så tycker jag mig höra nån som låser upp dörren. Åh nej tänker jag, och strax därpå tjuter det. Jag rusar ner och som tur var fick han in handen så han kunde stänga av larmet, men kedjan fick jag "ta lös".. Hehe oops. han blev i alla fall inte sur, haha. Måste som vanligt blivit knallröd i ansiktet..

Hur som helst.. Idag fick jag mina uggs :D Väldigt glad blev jag, kunde dock inte ha dom idag eftersom det har regnat och regnat och regnat.. Och eftersom jag inte fick mitt H&M paket för att det skickades tillbaka till Kenneth så blev det som en liten tröst i alla fall.



Mina uggs. Suddig bild dock, men min cam på datorn är väl inte den bästa..


Ja som sagt, var inne i DC ikväll för att träffa Nathalie och käka middag på en kinarestaurang. Det var trevligt! Standarden - nja... Dom hade inte ens efterrätt, vi som ville ha friterad banan med glass! Men vi fick i alla fall en lyckokaka. Första gången jag åt en sån, rätt god faktiskt!
Sen ville vi ju ha nån sorts dessert, hmm donken eller starbucks, det var frågan. Det slutade i alla fall med det sista alternativet så vi kunde värma oss med en varm choklad och en liten smaskbit till.
Haha, första "saken" som hände medan vi satt där så var det en rätt utanför vårat fönster som vurpa. Haha. Nathalie hade turen att få se hela vurpan medan jag först såg nåt fara omkring i ögonvrån och sen se hon som faller. Det började med att det var en tjej som gick med en vagn som sedan fastnade i gatan, så där så det tar tvärstopp och den faller framlänges, och efter kommer tjejen. Haha, pladask! Alltså hon låg verkligen platt där, PÅ vagnen. Stackars tjej! Haha som vi skrattade, eller vi försökte typ hålla oss. Nathalie började rota i sin handväska och jag började dricka choklad för att dölja min mun. Alltså, oj oj oj...
Jaha, scén nummer två. Nathalie sa att det var nå som vinkade och så vänder jag mig om (alltså som ni förstår så satt vi alldeles vid ett fönster) och vinkar tillbaka. Så kommer det två grabbar och börjar göra chester om att vi ska följa med och dricka. Och ena bar omkring på en stol med.. Hur som helst, det gjorde vi ju såklart inte, utan vi satt mest där och fnittrade på. Sen när vi är färdigfikade och går över vägen på väg mot metron så hör vi en bil vråltuta och slira ut från där jag tror att den stod parkerad och så är det en utav killarna som skriker "I love you bitches". Alltså, verkligen skriker ut det! Haha omg.. Säger då det!
Men tjejen som vurpade.. Det var dagens höjdpunkt måste jag säga!

Ne ni, nu blir det sängen för mig!

Kommentarer
Postat av: kenka

Hur går det med ditt "nya" liv? ;) Sluta smaska massa sötsaker nu :D

2009-01-08 @ 09:11:34
Postat av: Frida

Det går bra ;D Det tar sig ;P

2009-01-09 @ 03:28:09
Postat av: Ailin

Frida, var det inte du som skulle sluta med sötsaker fetknopp? ;P I love u 2 bitch ;)

2009-01-09 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0