Söndag 11/1

Idag så gick jag in till bethesda runt halv elva tiden för att möta upp Nathalie, för vi skulle till Montgomery Mall! Jag skulle då köpa de mysisbyxorna som var på rean, och jag kom hem med betydligt mer kan jag ju tala om.. Och nu måste jag verkligen sluta handla på mitt svenska kort och där  med basta.. har jag inga pengar (dollar alltså), då får det vara, svårare kan det inte vara. Hur som helst, förutom byxorna så köpte jag ett par röda strumpbyxor, fem stycken små hand desinfektions "krämer", en liten hudlotion, en liten balsam, en handtvål med peelingkulor i, och schampo och balsam (det var rea på den affären med såna saker i, mycket bra fynd kunde man göra), och sen fick det även inhandlas lite alla hjärtans dag kort! + mat! OCH, jag höll mig från att äta glass, wohoo, stolt!
Efter vi varit där åkte vi hem till mig och gjorde vad? Nja, inget speciellt, hängde vid datorn, åt middag och sjöng massa barnsånger ur Silvriga Barnkammarboken för framför allt Clara!
Vid middagsbordet fick jag även reda på att jag är den renligaste av de tre au pairer de haft, haha. Det var kul att höra, dom var imponerade! Men, det är väl lite av min, natur ;-)



Så använde jag mina uggs för första gången idag! Mycket sköna måste jag säga, så mjuka med det där ullet på sulorna!



Och självklart var vi tvungna att göra ett sånt här! Haha så styggt, när alla kort var tagna fick man se en video på sig själv som togs då man tog kortet!



Imorn är det måndag, igen. Känns lite halvtungt, så skönt med helg ju! Men nästa helg blir det en fyradagars helg igen! Då det är Martin Luther Kings dag på måndagen och president dagen på tisdagen då Obama ska in i Vita Huset!

Funderar starkt på att permanenta håret!

Kommentarer
Postat av: kenka

Klart du är renlig av dig ;D Åh, jag älskar dig!! :O

2009-01-12 @ 08:17:34
Postat av: Eva

Det låter som om du kommer att bli tvungen att hyra ett transportplan när du ska hem ;-D

2009-01-12 @ 08:33:13
Postat av: Anonym

wtf, 00nolla utan mig?

2009-01-12 @ 10:37:24
Postat av: Anonym

Du vet vem jag är din skitgris ;)

2009-01-12 @ 10:38:07
Postat av: Fridan

Kenka: Haha jaa ;P Älskar dig med!!



Eva: Haha ja jag tror nästan det :O



Skitgris påre själv du: Hehe :P

2009-01-12 @ 20:53:59
Postat av: nathalie

Ett: lätt en permanent.. Jag är på...

Två: Vi måste ta fler såna bilder.. Typ varannan månad eller något.. HAHA..

Tre: Ses i helgen!

2009-01-13 @ 01:08:39
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: nathalie

HAHA HEJ

2009-01-14 @ 02:27:38
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0