Söndag 4/1

Har varit med Nathalie från igår. Vi träffades strax efter klockan tio inne i DC och så åkte vi till Tyson's Corner! Bland det första vi gjorde var att boka tid hos frisören, klockan ett fick vi varsin tid!
Så medan vi väntade på det så gick vi omkring och kikade lite, och så köpte vi varsin telefon som vi sagt att vi skulle göra, en läpp telefon! Haha! Och som sagt, klockan ett var det dax för klipp klipp! Mm, är så skönt att vara hos frisören! Inte för att jag klippte nån frisyr, men jag blev nöjd ändå! Och om 6-8 veckor ska jag väl ta och klippa mig igen har jag tänkt!
Vad gjorde vi sen? Hmm. Jag vet inte, men vi var i alla fall och kollade runt, den gallerian är ju rätt stor.. Jag inhandlade ett par strumpbyxor och ett par nya handskar eftersom jag tappat bort mina.. Så åt vi lunch och sen lite glass, mumma!!!

Det var ju tänkt att vi skulle ha filmkväll men vi såg bara på en film, "The butterfly effect". Den var ju rätt bra samtidigt som jag inte riktigt hängde med allt, den var ju lite, skum..

Sen idag så bestämde vi oss för att vi ville gå på bio och vi visste inte om vi ville se "Doubt" med Maryl Streep eller "Seven Pounds" med Will Smith, så vi såg båda, haha! Och mellan filmern så käkade vi lunch och sen lite glass, lika gott idag!

Har varit en trevlig helg, synd att den är slut. Så nu ska man återigen återgå till en vanlig hel jobbarvecka, pjuh, känns tungt på nå vis, man har haft som så många lediga dagar de sista två veckorna.
Och snart kommer det en liten bebis! + två morföräldrar. Blir mycket i hushållet ett tag sen!

Ne om man ska ta och koja kanske så man orkar med morgondagen. Det är ju himla jobbigt att vakna på måndagmorgon, dötrött! Och den här veckan börjar flickornas aktiviterter igen, dock med en del ändringar. A har sin simskola på måndagar, imron alltså (vilket blir poolen för mig med), båda har gymnastik på onsdag och C har som vanligt sin simning på fredagar!

Ne, GODNATT!

USCH vad jag saknar dig Kenneth, du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: kenka

Jag älskar dig med, mest av allt och du kommer för alltid att vara den bästa i hela världen!

2009-01-06 @ 14:32:16
Postat av: Frida

Men :$ :)

2009-01-06 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0