Tisdag 6/1

Idag har det inte hänt mycket.. Vädret har varit tråkigt = regn, så har inte kunnat vara på lekparken eller ens tagit en promenad som igår. Så vi har varit inne och så har A och C fått leka med varandra. Det är det som är bra med att ha två stycken jämnåriga, då underhåller de varandra rätt bra själva. Sen så tog jag dom till biblioteket ett tag och sen bar det av hemmåt så vi kunde äta nån lunch. Och nu sover dom (tror jag, i alla fall C), när de båda vaknat ska de bada badkar. Det gillar jag med tisdagar. Är som så, "jobbigt" annars på eftermiddagen tycker jag då vi bara är hemma och inte direkt har nåt att göra.

Sen när jag slutar har jag ingen aning om vad som sker. Promenad hade jag tänkt och jag hoppas det slutat regan till dess!

Imorgon blir det till att träffa Nathalie i DC, ska vi käka nån middag :) Skoj!



Men kul liksom..
Även fast det regnade så bestämde jag mig för att gå på en promenad! Blä på att det har regnat precis hela dagen.. Och när jag ganska precis hade börjat gå kände jag att jag började bli blöt om hälen.. Jahapp, och jag hade typ hela min promenad på ca  50, 55 minuter kvar.. Jaja, jag  är ju inte gjord av socker tänkte jag! Och jag kände hur jag blev allt mer blöt, medan min andra fot var så gott som torr. På vägen hem hade även den börjat bli liite blöt men bara lite fram på tårna. Men då var ju även min högra fot nästan dyngsur. Så när jag äntligen kom hem igen tog jag mig en titt under min sko. Happ, kul jul, har jag nött ut hälen på den så att det är en flik, så man ser det vita i skon.. Inte undra på att jag blev så snabbt blöt. Mina fina skor :(

Kommentarer
Postat av: kenka

Vilka skor var det? :/ Hu, stackare!

2009-01-07 @ 14:26:59
Postat av: Frida

Mina DC skor :O :(

2009-01-07 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0