Torsdag 1/1 2009

Så nu har det blivit år 2009. Jag tycker det känns så konstigt på nå sätt när det blir ett nytt år, jag vet inte, känns bara, skumt (?) på nå vis. Och just det som jag och Nathalie satt och pratade lite om idag, att egentligen är det ju inte år 2009, hmm..

Hur som helst så hade jag en bra och trevlig nyårsafton med Nathalie och hennes grannar och nå andra! Kvällen började med att vi lagade mat, tacos och vi satt och babblade på en massa tills vi kom på att hmm vi kanske ska äta efterrätten med, bestående av glass med krossad choklad på! Allt var himla gott!!!
Sen gick vi till grannen som bodde alldeles bredvid, det var verkligen "the next door". Vi var ju lungt de yngsta, vad kan de andra ha varit? Runt 30 snåret? Men det var trevligt, fanns hur mycket som helst att äta av, fast vi var så mätta så det räckt för oss att titta på allt. Fast lite vin och champange slank det ju i..
Haha sen vid klockan ett på natten tänkte vi dra oss, men då började vi snacka med paret som bor i den lägenheten, så vi blev kvar till halv tre. De skickade även med oss en mindre fylld vinflaska och en mer än halvfylld chamangeflaska. Wohoo tänkte vi. Så när vi kom tillbaka till Nathalie drack vi upp champangen och bytte om till sovkläder och hoppade i säng respektive luftmadrass! Somnade gott.
Nathalie kom med den geniala idén om att ha en svenskt party, vilket grannen var väldigt på, för hans mormor eller farmor (?) kommer från Sverige, och han ville ha receptet på svenska pannkakor, haha. Så det ska väl bli ett svenskt party någon gång framöver med svenska pannkakor, snapps (?) mm, haha. Blir najs de! Eller vad säger du Nathalie?



Gott nytt år!


Sov då inatt hos Nathalie och idag så var vi på bio! Vi var och såg på "Bedtime Stories". Haha, ja den var ju lite smårolig :)

Så jobbar jag imorn och på lördag blir det till att träffa Nathalie igen. Ska vi åka och se om vi ska köpa varsin telefon i formen av en mun, eller en pussmun. Haha, frän jue, och så skön att hålla i. Senare hade vi tänkt oss en filmkväll. Gutt de!

Kommentarer
Postat av: nathalie

japp, ett svenskt party blir riktigt najs.. Har förresten anmält oss till det där i dc i slutet av januari.. HAHA!

2009-01-03 @ 04:58:24
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: kenka

Åh, jag älskar dig så mycket. Jag önskar att jag fick fira det nya året med dig, men ack :/ Nåja, du är iallafall mitt ALLT!

2009-01-04 @ 21:51:01
Postat av: Frida

Nathalie: Haha blir nog finemang det, problemet blir det röda bara ;P



Kenneth: Men nästa nyår, alltså 2010 då du :D

2009-01-05 @ 04:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0