Torsdag 15/1

Torsdag idag.. Har egentligen inget att skriva om. Dagen har varit precis som en valig dag liksom. Sitter just nu och pratar med lilla Kenneth på skype, han och Mimmi är så mysiga!

Imorgon ska jag åka till Nathalie, så ska vi gå på bio. Får se om det blir en eller två filmer; "Mall Cop" och "Last chance Harvey".

Dagen har varit lugn, eller ja, lugn och lugn. Dagarna här är väl aldrig direkt lugna men om jag säger så här, vi har inte haft nå direkt för oss, inga aktiviteter. Var ingen skola för A idag, så idag har vi suttit och ritat och varit på bibliotket. Funderar på om jag ska ta och stoppa dom i badet efter dom har sovit klart!



Och då var det kväll, skönt må jag säga! Har varit ut på en promenad, och det börjar bli allt kyligare ute, nu ikväll hade vi -8 grader. Så jag klädde mig lite extra, alltså strumpbyxor under mina vanliga byxor. Och det var helt lagomt, jag varken frös eller svettades, trots det höga tempot jag höll. När det är kyligare ute är det lättare att hålla högre tempo, vilket resulterade i att jag gick ca 10 minuter snabbare, haha. Nörd? Kanske, men skönt var det. Kändes så lätt att gå, hade till och med kunnat springa tror jag. Fast sen hade jag ju inte varit ut på hela veckan..

Kommentarer
Postat av: kenkis

Gjorde det inge ont i benen nu? :) Hela jag gjorde ont när jag gick till jobbet :( -27 grader här idag :O Älskar dig bebis!

2009-01-16 @ 10:19:08
Postat av: Frida

Ne det gjorde inge ont i benet, men jag hade ju inte gått på ett par dagar heller så ;) Brrr, vad kallt, fryser bara jag tänker tanken på att det är så kallt hemma.. Älskar dig med vännen =)

2009-01-16 @ 20:35:17
Postat av: Andréas

Gud vad nice, har också tänkt en del på att Au Pair'a i USA. Dock Californien, är det lika nice som man kan tro eller vad har du att säga om det? :)



/a

2009-01-18 @ 00:24:44
URL: http://alltomandreas.blogg.se/
Postat av: kenka

Gud vilken tur :) Tråkit att du inte har kommit hem något idag :/ Buhu. Du är mitt allt :)

2009-01-18 @ 02:39:08
Postat av: Älsklingen

Vad fin din blogg blivit - men du bör ändra färgen på texten, för man ser inget ;P ÄLSKAR DIG!

2009-01-18 @ 12:07:20
Postat av: Frida

Men vet du, jag fick paketet igår :D Alltså jag ändrade texten tiill svart igen men ändå är den rosa, fatar inget. Sen har klockorna hamnat en bit in på inlägget, iaf på min dator, hur är det på din? Älskar dig <3

2009-01-19 @ 03:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0