Torsdag 22/1 Äntligen så säg

ÅH, så himla sööt!!! Jag smälter inombords! Åkte som sagt till sjukhuset med flickorna och farmodern och så när vi kom in  till Emma och Earl så låg det lilla knytet och sov i en sån där liten plastsäng eller vad man ska kalla det. Inlindad i nå filtar, underbart söt, kommer inte på nå annat ord än adorable, bedårande kanske det blir? Haha, det är verkligen som det jag och Nathalie pratade lite om förut, vissa saker kommer man bara inte på eller finner inget bra ord på översatt till svenska.. Mycket kortknäppning blev det, och det gick inte slita ögonen från det lilla underverket! Och Alice och Clara var så duktiga. Det var så gulligt när de strök honom så där jätteförsiktigt där han låg inlindad, fast ibland blev de väl lite för ivriga :-P hur som helst så skulle farmodern stryka också och så står hon mittemot Clara och så ska Clara försöka putta port hennes hand och säger "Mine baby". Hehe sött! Om allt går vägen så kommer de väl hem på lördag förmiddag.
Och om ni är nyfikna så var han 51 cm lång (om jag minns rätt) och vägde 3600 g!
sen så vaknade han även till lite, eller Emma försökte väcka han lite försiktigt för det var dax för honom att äta, så fick man även se en glimt av en lite yrvaken Noah. När jag var där med alla i det där lilla rummet med denna lilla krabat kände jag verkligen att gud vad svårt det kommer bli när jag ska åka härifrån! Visst, man kan förlänga ett år till, men det finns ingen sån tanke. Har ju min lilla älsklingsKenneth som jag ska hem till. Och hade jag inte haft honom så hade jag ju haft Didde, alltså Charlie som jag inte skulle klara att vara borta i från ett år till! Jabba och Didde ^^,

Anyway, ett litet underverk är han!

Och pannkakorna då? Jo dom blev goda, smakade som vanliga pannkakor! Dock var det lite, jag vill inte säga svårt, men krångligt kanske, att göra dom. Stekpannan var lite för stor och stekspaden var för kort och bred, men det blev pannkakor i alla fall, MUMMA!

Och  nu har jag druckit upp en mugg te så nu ska jag hoppa in i duschen. Inte bokstavligt talat, men ni fattar ;-)



Okey, är bestämt att vi ska åka till sjukan idag. Flickornas farmor ska komma idag kring 4.30 och då ska vi packa in oss i bilen och åka dit! Kulit!!!



BEBISEN HAR KOMMIT!!!
Ja.. Nu har lilla Noah kommit till världen, och allt hade gått mycket bra! Spännande att se honom sen! Emma sa att om jag ville så kunde jag ta flickorna och komma till sjukhuset redan idag efter att dom vaknat. Men jag behövde inte, och ja om jag kände att jag inte ville köra där jag inte kört förut.. Men, jag tror jag ska ge det ett försök i alla fall, hon förklarade vägen lite och det verkade ju inte så himla svårt att hitta dit, är inte så långt.. Men ja, jag har inte bestämt mig än :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh vad kul med en liten bebis! :) hur länge kommer mamman vara hemma?

Jaa jag tycker vi kan ses på måndag :) Ska vi träffas på Barnes and Noble vid 10 eller senare/tidigare?

2009-01-23 @ 00:31:43
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Hannah

AHHHHHHHH gullunge!!



forresten snart maste du hem till mig och kaka tarta och saga hejda!! ring mig Bye

2009-01-23 @ 02:15:16
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/
Postat av: kenka

Tihi, va mys! :D Jag längtar jag också!



Neeeh, bra att du inte har tankar om det.

Jag älskar dig! :D

2009-01-23 @ 08:34:34
Postat av: Frida

Jag längtar jag med :D



Hehe ja det är bra att jag inte har det ;)

Jag älskar dig med :D

2009-01-23 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0