Torsdag 29/1

Har nyss tagit mig en dusch, skönt! Och så min röda Mimmi pyjamas på efter, älskar att vara nyduschad och ta på pyjamasen sen, hihi!

Idag så "fyller" Noah en vecka! Känns som det har gått rätt snabbt ändå, fast Emmas föräldrar har varit här i mindre än en vecka så känns det som att dom har varit här jättelänge! Men jag gillar att dom är här, känns skönt och dom är så snälla. Kommer verkligen att bli tomt sen när dom ska åka hem, fast det dröjer i alla fall ett tag till dess!

Dagen har varit rätt lugn och skön, förutom vid lunch då Alice inte ville äta, hon sprang bara omkring. Gillar inte då hon inte vill äta, men men. Kan ju inte tvinga henne så hon blev så gott som utan lunch.
Men annars så har det varit kanoners. Förskolan började en timme senare idag, skönt, då slapp man stressen på morgonen! Medan hon var där var jag och Clara på biblioteket.
Sen så sov Alice jättelänge i dag, Clara sov inte så mycket men hon var i alla fall i sängen och vilade. Sen så läste jag lite för Clara och hela eftermiddagen har det bara varit jag som gällt. Jag fick inte släppa ner henne, och när vi skulle äta och jag satt mig på stolen kom hon springade och sa halvhögt "sitta i Friidas knääääääää". Gullplutt. Och så sa morfar åt henne att inte stoppa ner hennes docka bredvis Noah och så blev hon jätteledsen och gick till mig för att få tröst. Så kramades vi lite och så strök hon mig på kinden! Gillar när jag känner mig omtyckt av dem, haha! Speciellt så gör man det av Clara för hon är verkligen en sån som vill liksom, sitta i knä och bli ihållen och så, medan Alice är så himla självständig och inte har någon ro i kroppen. Haha, hon kan seriöst inte va still en sekund och har typ inget tålamod, verkligen en liten energiknippa är hon. De har verkligen helt olika personligheter!

Slutligen vill jag bara säga hur mycket jag saknar min lilla älsklings Kenneth som finns på andra sidan Atlanten! Du är mitt allt och jag längtar så tills jag får krama om dig igen! Och förlåt för att jag låter så kort ibland, men det bara blir så ibland. Det är inte med mening. Men ibland känner jag att jag bara inte "orkar" låta glad och så, eller bara "orka" prata. Och du ska veta att efter ett sånt samtal så får jag dåligt samvete. Men jag älskar dig i alla fall, även om jag låter lite "borta" ibland! <3

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, jag vart så glad när jag läste bebbe :$ Suck, jag önskar verkligen att du var hemma hos mig nu. Sitter fortfarande på jobbet och sliter, och jag vill bara hem :( Jag älskar dig TUTEN!

2009-01-30 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0