Blött

Laxfestivalen hemma i lilla Solle ikväll, jag känner för att gå ut "som alla andra" där hemma. Fast jag har hört att det är tråkväder så jag kanske inte missar så mycket ändå, men hade jag varit hemma hade jag definitivt köpt mig något gott att äta, nån laxsmörgös eller nåt, mm gott! Och självkart något gott att dricka ;-)
Men, nu sitter jag här, på andra sidan Atlanten, och får fantisera om det i stället. Jag får nog en trevlig kväll ändå! Och en bautarolig helg :-D

Äntligen har de fixat micken där hemma, så idag kunde jag faktiskt prata och höra vad de sa, mamma och Charlie!

Och jag får ju inte glömma att säga att i dag är det freeeedag! Alltid så himla skönt att känna att man har två dagars ledigt framför sig, så skönt!



Igåreftermiddag så tog jag med mig tjejerna ut i regnet så de skulle få springa av sig och skutta i vattenpölar. Jag tog på dem regnjackor och gummistövlar, själv tog jag bara på mig mina flip flops. Jag har ju inga regnkläder, men men, jag brydde mig inte. Lite regn har väl ingen dött av?! Efter ett tag ute i regnet började det regna ännu mera, så när jag kom in var jag lagom blöt och gó :-D inte för att det syns så mycket på bilden men :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0