Flitiga Frida

Nu är det inte många timmar kvar "på jobbet". Ca två och en halv! Och jag tror Alice har vaknat nu.. Noah ligger och sover i mina armar för han ville inte sova själv längre efter ett tag.
Jag har hunnit med så "mycket" idag. Jag har tvättat en tvätt och vikt den, jag har hunnit skriva ett brev, och jag har skrivit ett grattis-kort. Hunnit uppdatera bloggen (två gåner nu), skickat en låt till min host-dad. det är mycket som jag hunnit med tycker jag, då jag gjort allt detta under jobbtid. Normalt sätt hinner jag ingenting!

Blev  tillfrågad om jag ville jobba söndagkväll, från 8, 8.30 pm någongång. Och jag sa ja, då har barnen algt sig så det blir nog inte så jobbigt ;-)

Ne dags att hämta den lilla energiknippan kankse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0