Fredag 3/7

Okey, I'm kinda pissed........ Ursäkta mig, men så är fallet.
Runt fyra hörde jag Emma, Noah och Earl komma hem. Jippi tänkte jag, vad ska jag göra nu då, se om jag hittar nå presenter någonstans?
Så kom Earl upp på rummet och frågade vad jag gjorde och jag trodde han skulle berätta att jag var ledig nu, eller jag hoppades rättare sagt. Så var han på väg ut och jag frågade om jag var ledig nu eller om jag fortfarande jobbade. Såklart svarar han och säger att jag fortfarande jobbar.
Blev ingen tidigare dag för mig inte, trots att båda två var hemma... Ah jag är så less... Less på att aldrig få någon sovmorgon, less på att aldrig få sluta tidigare, less på att det inte känns som jag har nå liv. Okey riktigt så illa kanske det inte är, men dagarna i enda är det jobb jobb och jobb och helgerna passerar alldeles för snabbt för att jag ens ska hinna njuta av dem. STOR SUCK.
Nu ska jag snart i väg och simma, simma av mig lite irriterande känslor... Hungrig är jag med..

Ursäkta mig för det inte så uppmuntrande inlägget. Men nu är det helg och det ska bli skönt. Men jag känner mig redan "orolig" för att helgen snart är över.



Trött, trött,
trött... Men jag har ändå ingen ro till att försöka sova middag :-P

I dag blev det bad med flickorna hos Sharon och det är väl ungefär vad vi har gjort i dag. Förutom lite lek med klossar innan vi åkte och sen lunch efter poolbadandet..

Glömde säga igår att Alice var så söt.. Hon hade en liten pinne som hon gick och sög på, hon låtsades att det var en klubba. Så sa hon sen med hängande huvud och ledsen röst "I'm so upset, I'm so upset because my lollipop is almost all gone". Så gulligt, hon var så seriös. Kan tillägga att hon aldrig ätit en klubba i hela sitt tre och ett halvåriga liv. Tycker det är rätt coolt med barnens sätt att föreställa sig saker, hur det kan vara så riktigt för dem liksom.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0