Gjort nåt knäppt i dag

Hahaha, jag har klippt mig! Tänk att jag gjorde det! och just nu sitter jag med färg i håret, håller på färga mitt hår mörkbrunt igen. Första gången jag färgar mitt hår alldeles själv! Inte så svårt då man är korthårig ;-)

I dag hade jag min sista klass, sååå skönt! Fast eftersom jag ska förlänga så måste jag ju läsa 6 credits till, men då vill jag göra nå roligare!
Sen träffade jag Amanda, vi hängde vid poolen i Bethesda ett tag och sen gick vi och kikade i lite hårtidningar på bokhandeln och efter det pallrade vi iväg till frisören. När vi var klara där så stoppade vi i oss varson munk, mums!
Bilder kommer sen, vet inte om jag vågar visa mig ritkigt än :-P

Just ja, mormor ringde i dag! Då blev jag så glad! Synd bara att mitt mobilbatteri verkligen suger. Det tar slut innan man ens hunnit säga hej, typ...

Ikväll blir det bio igen. Var på bio igår med. I kväll ska vi se "I Love You beth Cooper" och igår var det den nya Transformers filmen som gällde. Den är hela två och enhalv timme lång och efter första timmen fick jag världens magknip! Kunde inte röra mig, måste meddela att jag satt på trappan med. Min mage var alldles sväld, såg ut som om jag var gravid! Gjorde nästan så ont som då jag var i Thailand. Men filmen var bra.
Sen när jag och Dani satt utranför mig efter midnatt någongång hörde vi en bil tvärnita och sen värsta smällen! Vi kastade oss in i bilen och körde upp ett block till en lite större väg. Mellan vår gata och en annan hade en ung kille kört in i ett träd. Fattar inte hur han lyckades, han sa att han inte hade druckit, men om han talade sanning vet man ju inte. Det konstiga var att det inte fanns några bromsspår på vägen. han hade väldig tur, hela hans sida på bilen var alldeles uppskrapad och däcken stod inte i rätt riktning. Synd på bilen, den var rätt snygg. Först när jag såg killen i bilen tänka jag liksom, omg, han är död! Men som tur var var han ju inte det!

Wohoo, snart dags att skölja ur färgen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

MEN LÄGG UPP EN BILD DÅ! Jag blir ju så nyfiken :D :D

2009-07-12 @ 11:14:15
Postat av: Frida

vet seriöst inte om jag törs, men jag ska ;P

2009-07-12 @ 15:58:45
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyfiken! Lägg ut en bild :)

2009-07-13 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0