GRATTIS MORMOR

Grattis på födelsedagen bästaste favorit mormor!!! :-D

Saknar dig! Hoppas du haft en bra dag med fika på Kaffe Petter! Kändes så skönt att få prata med dig i dag, även fast jag inte riktigt vet vad jag ska säga. Känns inte som att det var nå längesen alls vi pratade (förutom i lördags), kändes ungefär som vanligt, förutom att jag fick en klump av saknad inom mig!
Hur som haver, GRATTIS igen :-)


Dagen var bra, men nu är den inte det längre. Min nya dator vill inte starta... Jag vill bara grina! Det skriker och rivs inombords. Och det suger. Jag är så jäkla less, och jag blir inte mer munter av en grinbebis. Just nu känner jag mig så less på grinollen till bebis de har, även fast han är söt.  Less på att han vaknar så fort man lägger ner honom och somnar om då man lyfter upp honom. Less på att han vill ha uppmärksamheten mest hela tiden. Äh jag vet inte...
Känns som jag inte vet hur man är glad längre. Eller inte riktigt. Glad kan jag ju vara. Men jag har ingen ork. Jag vill vara glad, munter, skämtsam, pratglad osv. Men inget av det är jag. Jag känner mig som världens tråkmåns. Så försöker jag tänka att med de där dumma tankarna kommer jag ju ingen vart, blir jag ju bara mera grå. Jag förstår inte varför jag inte orkar. Det känns som att det jag orkar, det är att vara tyst och stilla. Vad är det för fel? Eller är det bara ett inbillat fel?

I kväll blir det i alla fall middag i Dupont circle med Nathalie och Amanda :-) Det ska bli trevligt!

Ber om ursäkt för det mindre muntra jag skrev där ovan, men det är bara lite känslor. Inget märkvärdigt så där. Jag vill egentligen inte få andra att känna sig "deprimerade" eller nåt när de läser min blogg. Men jag vill ju vara ärlig.

Jaja, vi har ju haft fint väder jättelänge nu i alla fall. Är ju alltid något. håller sig runt 28 grader där jag bor. Är en sval sommar hittills, egentligen den här tiden kan det tydligen vara runt 40 grader och då man kliver utanför dörren är det som att kliva in i en bastu. Ungefär så sa Emma i dag. Jag har ju inte så mycket att säga om det eftersom det här är min första sommar här, så jag är glad i alla fall. För som vädret är just nu känns det ganska perfekt :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0