GRATTIS PAPPSEN :-D

I dag fyller papsipappsen år!!! ETT STORT GRATTIS TILL HONOM!!! :-D

I dag har vi Lucia här som hjälper till medan både Emma och Earl är på arbetet. Hon är ute med flickorna nu och noah ligger och sover. Skönt för mig! jag har tvättat och vikt tvätten som är färdig. Så passade jag även på att ringa hem till mammsen. Pratade på ett tag, det var skönt! Så pratade jag även med lilla goa Charlie! Sötnos! Sa att han älskade mig och ville att jag skulle komma hem :'-) Han lät så försiktig, jag är så van vid mina flickor här som är så högljudda och gälla :-P Kommer inte ihåg när jag ritkgit pratade med mamma och lilla Charlie senast.. Haha även med äldre lillebror, vilket löd ungefär såhär:
-Hallå/Hej det är Philip (kommer inte ihåg)
-Hej det är jag! ... Hur äre?
-Jora de e bra. Hur äre själv?
-Jo de är bra... Haru mamma där?
Haha. Jag är en dålig storasyster. Har jag inget mer att säga efter tio månader? :-P

Hmm, undra när Noah tänkt att vakna. Han har sovit i lite mer än en och en halv timme nu. Fast, det lider ju varken han eller jag av! :-D

Känner mig hungrig. Men det är ju inte dags att äta lunch än. Åt en banan som mellanmål för en stund sen, men det hjälpte ju inte så mycket. Två timmar till kan jag nog hålla ut, så kan jag käka en bagel till lunch sen! Älskar bagels! Är typ det enda jag vill äta (flingor med ibland, men bagels är min favorit). Jag kan nog inte påstå att min kost är så jättevarierad just nu. Käkar bagel med mjölk till frukost. Samma till lunch. Middagen blir den enda riktiga måltiden som jag äter då jag hinner. Och det gör jag nu när Dani inte sluttar förrän åtta. Problemet är bara att jag blir lika hungrig som innan middagen bara ett tag efter maten, typ. Speciellt efter träningen. Så ibland känns det som om jag borde skippa middagen och äta något efter träningen i stället?  Äh inte vet jag...

Snart är det augusti, i slutet av nästa vecka. den månaden kommer ajg att ska ha fyra dagars semester. Men vad ska jag göra? Blir inget tyskland, skulle jag tippa på eftersom jag förmodligen kommer få reda på när jag har semster alldeles för sent. Vad ska jag göra då då? Jag skulle vilja åka till Miami, tror jag, men med vem liksom? Själv? Yay :-P

Ne nu är det nog slutpladdrat från min sida. Simmade i gåf förresten, blev bara 54 längder, dåligt gjort av mig. Men, jag hade ju faktiskt simmat mycket dagen innan. Kändes som jag inte hade nån energi i både armar och ben. Och vi var tvungen att simma i en annan pool som både är grund och varm. Och man ser typ inget i vattnet. Så inget var väl bra där. Men efter vi simmat, Dani och jag, höll vi på leka lite och det var kul. Hah. Vi gjorde kullebyttor, gick på händer osv.
Sen blev det som i vanlig ordning Starbucks.

Nu ska jag nog ta och läsa lite innan lilla Noah vaknar till liv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0