Happy B-day moffarn!

I dag har morfar fyllt år :-D GRATTIS GRATTIS!!!
Fast för er som läser nu så ska det väl egentligen stå igår. Men, här i staterna är det ju fortfarande den 26:e! har inte haft tid att sitta någon större stund vi datorn i dag, så jag har varken haft tid att gratta morfar här eller att ladda upp bilder sedan dagen på Six Flags. Och det har jag inte tid med nu heller, för nu är det sängdags.

Hela dagen har jag varit urtrött! Jag fattar inte, men jag antar att jag varit sliten sedan lördagen. Men jag sov ju ut, fast jag hade nog kunnat sova längre om de här hemma inte levt om så mycket. Klev upp runt kvart över tolv, och då hade jag legat och läst i ett par timmar. Så nu har jag läst ut den bra boken Jemima J. Älskade den. Nu har jag börjat läsa en annan bok som heter Stormblomma. Känns svårt att komma in i den och så blev det konstigt att börja läsa på svenska helt plötsligt igen :-P
Runt två kom Dani och hämtade mig och så bar det av till gymet. Simmade inte så värst mycket, runt 60 längder och sen lekte vi resten av tiden vi var där. När vi bestämde oss för att det fick räcka drog vi till Starbucks för lite läsning. Ack så svårt det var då jag var så himla trött, mina ögonlock var seriöst jättetunga! Sen åkte vi och käkade en rätt tidig middag på Chipotle och sen tillbaka till Starbucks en stund innan vi drog till biografen. Kvällens film blev "Orphan". Den hade kunnat vara jättebra, eller den var väldigt bra, bortsett från en väldigt stygg sak. Det var flera gånger under flera scener runt mitten av filmen då de visade microfonerna flera gånger. Ibland såg man till och med hela stången. Värdelöst. Förstörde filmen lite, men annars var den bra. Men jag fattar inte hur de kunnat missa det, det var liksom inte direkt diskret.

I veckan har jag en god middag att se fram emot med mina brudar, på onsdag närmare bestämt. Ska vi käka gott på den italienska resturangen Bertucci's igen :-D Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0