Onsdag 1/7

Tänka sig att vi nu gått in i juli månad, enligt mig den bästa månaden i Sverige!

I dag så fyller Dani år. Vilket vi och en hel grupp med andra kompisar åt henne kommer fira genom att käka middag på The Cheesecake Factory. Ska bli himla mums och trevligt!

Hade en himla jobbig natt i natt. Kunde knappt sova. Hela natten kändes det som att jag låg och försökte somna och det kändes inte bekvämt hur jag än låg. Sen någongång under natten hade Alice ett litet party.. Vet inte hur många gånger Emma eller Earl fick gå in till henne. Hon grinade och när de kom in slutade hon, och efter en liten stund samma sak och samma sak och samma sak..
Men jag är faktiskt piggare än vad jag hade vågat hoppas på. Trodde jag skulle va död, typ..

Och i går ringde någon från Cultural Care och frågade lite om förlängningen. Känns spännande, och jag tror det kommer kännas lättare när jag väl skickat in checken då det är betalt. Då har jag ju liksom inget att direkt fundera över, gällande om jag vill förlänge eller ej..

Ne kanske man skulle försöka ta sig en liten nap?... om jag har ro att försöka :-P

Kommentarer
Postat av: nathalie

tänkte åka in till paraden runt 11 och sedan hänga i mallen och ha en pick-nick med dipp och grönsaker någonstans. Svänga in på ett museeum i väntan på att klockan ska bli kvart över nio och se på raketerna. Har du mer info om utgången på lördag?

2009-07-02 @ 03:48:02
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0