Semesterplaner på G

Det har varit en väldigt lättsam dag må jag säga. Eller lättsam och lättsam. På förmiddagen hade jag en väldigt gnällig Clara, men hon hade ju en orsak visades det ju sedan då hon hade runt 40 graders feber. Stackarn. Hon måste ha haft det jättejobbigt då vi var på lekprken och hade playdate med Audrey och Grace. Hon bara satt typ och ville hålla mig i hand. Jag kände ju att hon var jättevarm men  jag trodde det var solen. Men efter lunch fick hon febernedsättnade och sen vilade hon länge och sen var hon pigg igen, eller i alla fall piggare.
Alice hämtade jag runt tio i fem, hon fick mellanål och så läste vi Peston och Findus. Sen tänkte jag ge henne ett bad och erbjöd mig att bada med henne (passade på medan jag hade ensamtid med henne då Clara var dålig och behövde vila). Hon blev så glad, hon tyckte det var jättekul! Även fast jag tig upp typ halva badkaret, haha!

Börjar som smått få ihop lite semesterplaner med Nathalie. Hoppas verkligen att det går igenom, skulle vara superkul! Och som det ser ut nu så kommer jag eventuellt få min semester första helgen i september, vilket är bra eftersom det är den helgen jag fyller år. Och får jag min semester då kommer jag få fem dagars ledighet istället för fyra för måndagen är röd :-) Hoppas hoppas!

I morgon blir det middag med brudarna på Bertucci's, yummy! Och picnick på förmiddagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0