Snart helg!!!

Wohoo! Fredag i dag och några timmar kvar tills jag slutar, drygt 4 timmar! Sen bär det av till gymet för lite simning och efter det blir det bio. Vi ska se andra Transformers filmen. Vi har sett första filmen den här veckan, och jag måste faktiskt säga att jag gillade den :-P

I morgon har jag min sista engelska klass, ska bli riktigt riktigt skönt när det är över! När den är slut måste jag kila iväg till posten. Jag hoppas att det är fint väder i morgon så man kan gå och slappa vid poolen med Amanda och eventuellt Nathalie!

I dag har jag haft hand om Alice och Noah på förmiddagen. Vi har lyssnat på musik, ritat, varit ute och lekt med vattenspridaren, eller Alice fick göra det medan jag satt och gottade mig i solen med Noah. Sen gick vi in och jag gav Alice ett bad och sen kom Sharon hem med Clara och jag gav dem lunch.

I går blev det ju jobb fram till halv nio, men det kändes rätt lugnt. Rätt lätt att jobba på kvällen då flickorna ser på barnprogram efter middagen och sen blir det tandborstning, på med pyjamaser och godnatt saga. När jag var färdig kom Dani över. Vi kikade på det senaste avsnittet av The Secret Life of the American Teenager och så försökte Dani lära mig lite mera teckenspråk. Har jag sagt det att jag försöker lära mig lite ASL (American Sign Language)? Hittils har jag lärt mig bla. alfabetet, lite olika ord och färger. Vet egentligen inte varför jag försöker lära mig det, men det är ju kul och så coolt med teckenspråk :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0