Ten months away from home

Kenneth? Var är du?? Du skulle ju hjälpa mig med min dator idag, har du glömt??

I går var jag i alla fall på gymet, och jag simmade faktiskt inte. Skulle ge mig på cardio igen, det var liksom rätt länge sedan jag gjorde det. Och det gick tungt som tusan. Höll på i 40 minuter, och jag föredrar verkligen simning. Usch fy och blä vad tråkigt och svettigt det var :-P

Den här förmiddagen har i alla fall gått bra. Hade playdate med Amanda och hennes girls på lekparken från kvart över tio till nästan tolv. Varmt, kvavt och halvfuktigt ute, kändes det som.

Just ja i dag var det tio månader sedan jag gav mig av från Sverige, tio månader! För övrigt börjar jag få kontakt med lite olika familjer, fast inget från Cultural Care än, utan från en annan sida jag joinat. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, det var igår jag skulle hjälpa dig ju!

2009-07-22 @ 23:43:37
Postat av: Frida

Ne för igår skulle du jobba sent och så sa vi att vi skulle ta det på onsdag och det skulle va bra för mig för att jag inte har noah alls :p

2009-07-23 @ 02:25:17
Postat av: johanna

hej, hur gar det med forlagningen ? jag maste byta familj ajg med min familje kan inte fa ihop pengar for ett annat ar for mig :( suck just gjort klart alla papper och allt och ar mottligt spand pa vad som kommer att handa nu... let me know about you?

2009-08-01 @ 01:06:58
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0