Tisdag 14/7

Förmiddagen har varit skön. Lucia har varit här och tagit hand om flickorna och jag Noah! Jag passade då på att ta en prommis in till Bethesda med honom för att gå på banken och lösa in en check! Solen skiner och ja, dagen hittills har vart bra. Har även hunnit med mig en liten tupplur med Noah på bröstet.
Har nog inte så mycket annat att dela med mig av just nu. Sitter här med ett glas mjölk som snart är slut och jag har nyss tryckt i mig en mini bagel. mumisgt! Jag älskar mjölk! Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag tycker det är såå gott, är typ det enda jag vill dricka :-P

Känns nästan som att det är onsdag i dag, jobbigt. Det vill jag ju inte. Och i kväll blir det till att jobba längre, får se vad jag gör sen. Dani ville att jag skulle följa med någonstans, men jag vet inte om jag orkar. Är ju rätt sent. Nåväl, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0