Torsdag 16/7

Wow, vilken skön eftermiddag det varit hittills! Noah har sovit hela tiden och klockan är tjugo över fyra, och han somnade väl strax efter ett någongång. Han vaknade till en gång med Earl fick honom att somna igen, så jag kunde sitta och försöka få igpng min dator. Men utan framgång. eftersom Kenneth är så snäll så ska han ringa Dell i morgon - tack för all hjälpen!!!

Pratade med pappsen i dag, väldigt länge! I ca 45 minuter, det var trevligt. Kommer inte ihåg när jag pratade med honom senast?

Så snackade med mamma lite, och så fick jag mig en glad överraskning! Nämligen att om hon vill så blir hon bjuden på en resa hit till mig, av va det "modda" och Eva :-D Det hade ju varit underbart kul!

Ne nu ska jag återgå till arbetet! Ikväll blir det bio - "Brüno"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0