Torsdag 30/7

Egentligen har jag nog inte så mycket att berätta, hmm. Sitter som vanligt i min säng under barnens middagslur. Är själv rätt trött, men har inte bestämt mig än ifall jag ska ta en tupplur eller ej. Vill hinna läsa lite också innan de vaknar.
Pratade med mamma och mormor för ett tag sen på skype, det var kul, känna alltid så skönt att prata med dom där hemma :-)


Amandas bild på mig och Nathalie från gårdagen då vi käkar B&J's goa glass :-)


Vad har dagen haft att erbjuda då? Efter frukosten pinnade vi iväg till lekparken och hann vara där i en kvart, sen kilade vi iväg till biblioteket för att se på film. Sista torsdagen de visade filmer, tråkigt :-P Fast, jag blir alltid så himla trött när jag sitter där i mörkret, så det är väl skönt ändå. Men jag gillar att komma iväg från huset och göra något annat med flickorna än att vara på lekparken.
Och när jag skulle äta lunch hade vi varken mjölk eller bagels.. Vad skulle jag ta mig till?? Slutade med att jag åt rester, pasta och krabb-fisk. Rätt gott, men jag föredrar ju mina bagels eller flingor. Så när jag satt där och åt kom Earl och sa att han skulle åka och handla mjölk.. Happ :-P

I kväll måste jag verklligen till gymet. Två dagar nu utan träning. Ska bli skönt att simma några längder. Just ja, i måndags fick jag och Dani våra badsaker vi beställt. Jag hade beställt en ny baddräkt och en simtopp. Men, jag har upptäckt att jag börjar bli i stort behov av ett par nya badtrosor med...


Eftersom bilden är tagen med min kamera på datorn är den inte den bästa, men man ser ju i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0