Brüno mm.

Alltså gud vilken sjuk film det var, "Brüno" alltså. Men nå värre! Haha betalade vi verkligen för att se den där?! Haha! Trots att filmen egentligen sög så fick man sig ju en del skratt!

I går kväll så åkte jag ju in till Dupont Circle med Amanda för att käka middag med Nathalie. Vi gick till den italienska resturangen Bertucci's. Vi stoppade i oss massor med bröd innan maten kom - så himla gott! Till middag hade jag beställt en god lasange! Men nästa gång jag är där SKA jag äta four cheese raviloi igen!!!
När vi käkat klart så betalade jag Nathalie för sminket och det vi beställt och sen gick i väg för att sätta oss i själva cirkeln (rondellen) och njuta av en behagliga kvällsvärmen! Men innan drog vi en sväng på Ben & Jerry's - GOTT!
Hade en supertrevlig kväll :-D
Sen när jag kom hem och skulle sova var jag så himlarns mätt så jag hade seriöst problem med att somna!

 
 
 









Den här dagen har gått rätt bra faktiskt! På förmiddagen åkte jag till lekparken emd flickorna och Earl och Noah. vet ni hur jobbigt det känns att vara på lekparken med två småbarn när deras förälder är med? Kan inte slappna av. Jag menar, jag brukar ofta liksom ge flickorna lite "space" och kutar de iväg åt två olika håll så är det, jag håller koll på vad de sysslar med ändå. Men när Earl förljer med måste jag liksom vara hack i häl på dom hela tiden, ungefär. Jag förstår om han är orolig och så, men jag är faktiskt inte det för flickorna vet när de måste vänta (oftast) och ropar på hjälp om de behöver hjälp. De har faktiskt blivit jätteduktiga på det mesta, och det vet väl jag mer eftersom jag jämt är på lekparken med dem. Alltså det låter fel, känns det som, men jag vet inte hur jag ska förklara. Men i deras ögon känns det ungefär som att de tror att de är värsta bebisarna fortfarande. Eller det vet jag att de tror, speciellt Emma eftersom hon kallar dem för bebisar ibland :-P
I alla fall, efter lekparken var jag och flickorna på biblioteket och såg på film, baserade på barnböcker. Ganksa kul tycker jag, men jag blir så himla trött!
Under tiden då alla barnen sov så försökte Kenneth hjälpa mig med min dumdator. Utan någon framgång. den funakr fortfarande inte, men eftersom han är så snäll så ska han ringa Dell i morgon åt mig - TACK! :-)
När flickorna vaknade så gav jag dem jordgubbar i mjölk och sen så satte jag på lite musik på Earls dator och så höll vi alla på att dansa runt massa och springa omrkring i huset, och sen tog vi fram ett spel om den väldigt hungriga larven som flickorna höll på leka med resten av tiden då jag jobbade.

Och imorgon är det fredag, skönt! Igår hade jag en känsla av att det var torsdag och i dag då det varit torsdag har jag känt som om det varit onsdag. Skönt! En annan sak som är skön är att jag inte har några direkta planer för lördagen! Tänk, sova, kliva upp utan att känns att jag måste göra dittan och datten innan jag måste dit eller göra det. Förmodligen kommer jag väl känna så ändå men, jag har ignen klass att gå till och jag kan bara ta det lugnt och slappna av! Ska verkligen försöka komma i väg till poolen och simma eftersom jag inte simmat på hela veckan! I morgon måste jag i väg med, innan vi ska gå och se på Harry Potter!
På söndag blir det Six Flags - ett slags nöjesfält! Skitakul :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0