Kajaktur och telefonborttappning

Har haft en riktig toppen dag må jag säga! Jag, Dani, Karo och Navid har varit och paddlat kajak i dag. Vi var ute i två timmar och solen värmde skönt! Hade mucho fun! :-) Bilder kommer i morgon för nu är klockan mycket och jag är väldigt trött. Eller jag ska i alla fall försöka ta mig tid att lägga upp bilder i morgon!
Efter kajakpaddlandet åt vi en tidig middag på Chipotle, en mexikansk restaurang. Sen när vi kom hem igen la jag och Dani oss och såg på en film och sen bestämde vi oss för att åka till Montgomery Mall. Provade massor med shorts, men var inga som jag fastnade för. Sen gick vi till Victoria's Secret och där skulle jag prova massa kläder när jag till min fasa upptäcker att min telefon är borta, den amerikanska, som inte ritkigt är min då. Vi går tillbaka till Macy's och letar och frågar. Men ingen telefon där inte. Sen kommer vi på att den nog förmdligen är hemma, på sängbordet. Och jajemen. Haha. Lättnad.
Kvällen slutar dock med att Dani tappat bort sin telefon. Eller säger man tappat bort när man vet var den, då man glömt den någonstans? Hur som helst. Hon glömde den framme vid kassan på Giant, en mataffär, då vi skulle köpa glass. Lyckat... Hoppas att de har den där, annars blir det jobbigt... Vilken dag, eller eftermiddag. Den ville verkligen ta någons telefon.

I går så var vi och simmade i alla fall. Simmade 100 längder som tänkt, om jag räknade rätt så simmade jag 106 eller 108, kommer inte ihåg, men jag tappade bort mig någonstans i början. Men minst 100 längder gjorde jag i alla fall!!!
Senare gick vi på bio för att se "Harry potter and the Half Blood Prince". Vi var där strax efter nio och filmen skulle börja tio i tio. Var himla tur för det var massor med folk, alla biljetter var slutsålda så det var tur att jag köpte biljetterna på torsdagen!
Vad ska jag säga om filmen? Jag tycker de andra filmerna var bättre. Den här hade inte nåt riktigt slut, kändes inte som att den handlade om något specifikt, den kändes lite halvseg/tråkig jämfört med de andra filmerna. Var också mer kärlek och, more funny than the other movies. Kommer inte på hur jag ska översätta det, är för trött för att försöka.

Ne nu är det dags för mig att sova för jag är superdupertrött! I morgon (om jag kommer ihåg) så ska jag äta pannkaka till frukost. Amerikansk pannkaka med sirap Gottit! Äter aldrig det, men vi har någon mix i skafferiet så jag tror jag ska unna mig det i morgon :-D Ska ju ändå i väg coh simma. Ska även "övningsköra" mini vanen i morgon. Yay.

Ne ni, godnatt med er!

Måste bara slänga in en bild på världens finaste lillebror :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0