Babbel

Vilken skön fredagsförmiddag! Sharon har tagit Clara till hennes förskola, och så tänkte inte Emma och Earl riktigt så de hade bett Lucia komma hit. Annars skulle jag ju haft både Alice och Noah! Så hon är med Alice på lekparken nu. Och jag har Noah och han tar sig en liten tupplur nu. Mycket najs!
Hittills i dag har vi målat lite, eller Alice har målat massa fina teckningar och sen har jag sprungit runt och jagat Alice med Noah. När Alice och Lucia gick iväg så sorterade jag mitt smink lite och sen gav jag Noah ett skönt bad. Det gillade han, han sparkade på som bara den. Sedan var han trött och gó! Kan inte fatta att han blir hela sex månader nästa vecka, på onsdag. Och det är även den dagen då jag varit här i hela tio månader :-)

Tydligen blir det inget nöjesfält på söndag då det ska bli dåligt väder. Så vi ska försöka ta det nästa helg i stället!
Ska kanske ut och paddla kanot imorgonbitti i stället med dani, Navid och Karo! Så, det blir väl inte direkt någon sovmorgon men jag hoppas på en skojsig dag :-)

I kväll ska jag i väg och simma. Ska bli så skönt! Måste försöka börja simma ännu mera nu, typ 100 längder varje gång :-D

Förövrigt kan jag upplysa er om att jag sitter här med en stor mugg te! Gott, men det smakar lite för sött. Strödde i något sötningsmedel med 0 calorier, men jag tror jag föredrar socker. Eller inget alls, bara mjölk i. Vet inte, var jättelängesen jag drack te! Intresseklubben antecknar, typ :-P

Känner mig grymt sugen på att beställa massa kläder. Men jag tänker inte ens gå in någon stans för att titta för jag har inte riktigt råd. Eller det har jag men jag tänker inte slösa pengar på det nu. Så måste jag köpa nya skor, och shorts!

Hmm, jag känner mig inte färdigbabblad än. Men jag kan ändå inte komma på något mer (o)intressant att ta upp... Förutom att nu är det SNART helg :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Frida, jag är så jävla sugen på att komma och hälsa på! :p

2009-07-17 @ 20:50:17
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0