Fredag 26/6

Så skönt att det är helg, men som vanligt kommer den passera alldeles för snabbt. Hoppas dock innerligt på att jag är ledig på fredag då det är independece day på lördag. Och inträffar 4:e juli på en lördag så brukar fredag vara röd dag och inträffar det på en söndag är måndagen en röd dag. Det sa i alla fall min lärare! Så jag hoppas!

I kväll blev det 60 längder i poolen med Dani och sen lite bad bara, kom på ett "nytt" simsätt, som förmodligen redan finns men i alla fall, hade grymt kul! Sen blev det bio med Amanda och Danis kompis. Vi såg som sagt på "My Sister's Keeper". Det var en bra film, ledsam. Måste medge att tårarna kom fram lite emellanåt.

I morgon blir det pool-party, yeay, can't wait! Så har jag ju min klass på förmiddagen, sen träffar jag Nathalie och tar med henne hit och fixar lite och inväntar Dani som ska plocka upp oss!

Förresten, i dag blev det värsta regnstormen en stund. Eller ikväll/eftermiddag!!! Precis i lagom tid då jag skulle springa ut till bilen då vi skulle till gymet. Såg typ inget genom rutan. Sen lugnade det ner sig lite och då vi kom till första trfikljuset  där vi ska svänga vänster ligger rätt fam ett träd över vägen, jisses... Det var vid halv åtta.. Sen vid klockan tolv nu i natt hade de fortfarande inte fått bort trädet. Herregud, så svårt kan det väl inte vara?? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0