Fredag 5/6

Klockan är tjugo i ett och jag tänkte snart ta och kila iväg till Nathalie, så ska vi fylla ia ansökningarna om förlängning!

Blev ingen kick boxning i dag, men gymet i alla fall! Gick inte så värst bra, men jag tränade i alla fall. Blev cardio i bara 20 minuter, var helt slut i benen och jättesvettig! Gick jag för att simma i stället. Tänkte jag att då får jag simma lite längre i så fall, hade ju tänkt att simma 24 längder, och det slutade med 48 :-D Även fast det gick trögt så höll jag ut, och det känns riktigt bra. Jag känner mig helt slut, men på ett skönt sätt!

I morgon är det ju Sveriges nationaldag. Ska vi på ambassaden och ha trevligt!

Ne nu börjar det bli dax för mig att ge mig av!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vart tränar du kickboxning?

2009-06-06 @ 01:39:24
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag satt och skrattade genom hela filmen!! :D

2009-06-06 @ 16:54:27
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0