Lördag 13/6

Några bilder från kvällen:


Min partypingla :-)



Navid, Tanja och Dani!



Taggade!



Lie och jag!



Tanja och Lie!



Amanda, Lie och Lova!



Dani, jag och min Darling!



Puss på kinden!



Yeay



Fint du har häftat ihop väskbandet ;-)



Dans



Dani och jag!



Partybrudar!

Hade en rolig kväll :-)


Ojoj vilken
kväll det var igår, eller vilken natt kanske man ska säga?.. Jag och Dani sov, hör och häpna, enda till halv tre idag! Vakna först någongång runt tio med sprängande huvudvärk! Hade så himla svårt att somna om för det verkligen dunkade i skallen. Men, jag lyckades, jag har vaknat och somna om flera gånger, men när jag sedan kollade på klockan och upptävkte att den var 2.27 p.m så fick det vara nog!
Har en del bilder från igår, men jag tror jag laddar upp dem lite senare, för nu tänkte jag försöka se på "The Secret Life of the American teenager". Får se om jag åker till Dani lite senare!..

Kommentarer
Postat av: Sanwees

Jag hade med mitt sånt linne ute helgen ;)

2009-06-14 @ 12:34:55
Postat av: Frida

Nemen ;) fast jag tycker man typ ser ut som ballong i det ;O

2009-06-14 @ 15:34:52
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha.. på sista bilden syns det att mitt hår har ramlat ner. haha... men vi ser ju liksom aspackade ut på alla bilder trots att det bara var i slutet det var som värst haha

2009-06-14 @ 15:47:58
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Sanne

Aa, det är första gången jag använt det sen ja kom hem xD Det är nått som gör att jag tycker det är svårt att matcha den med nått =P

2009-06-14 @ 18:01:06
Postat av: Frida

Sanne: tycker du det? vad var det för färg du köpte? :P

2009-06-15 @ 04:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0