Måndag 15/6

Förmiddagen var jättebra! Jag och flickorna kom i väg till lekparken för en playdate med Amandas flickor. Blev även lite lek för mig och Amanda i ruschkanan och så! Blev rätt varmt! Var där i drygt en timme och sen åkte vi till biblioteket. Blev ett snabbt möte med Dani och flickan som hon tar hand om, sen började musiken! Sen bar det av hemåt för lunch. Seriöst, flickorna åt så himla mycket köttbullar! Jag vet inte hur många, men över 20 stycken tillsammans tror jag! Värmde en hel tallrik med köttbullar och hela tallriken utom kanske två köttbullar gick åt!
När jag lagt flickorna och precis skulle till att fixa min lunch, börjar Noah grina där uppe.. Jag gick upp, försökte få honom att sluta gråta, gick väl så där halvt, gick ner, mera bebisgråt, gå upp, försöka få tyst på honom, gå ner och se om han skulle lyckas somna efter en liten stunds gråtande, icke... Så fort jag lyfte upp honom och liksom vaggade honom så höll han på somna men så fort jag la ner honom blev han som klarvaken, trots att han var jättetrött.. Mera gråt, Earl kommer hem, jag går upp ännu en gång och till slut så fick jag tyst på honom. Ah, vilken eftermiddag. Ibland blir jag bara så galen. Det jobbigaste är ju att det där sker då jag har min "rast", jag vet inte om jag kan kalla det rast men jag gör det i alla fall. Då flickrona sover och jag har min egna lugna stund då jag kan vila upp mig inför nästa "pass" då flickorna vaknar igen. hade ju inte varit samma sak om jag inte jobbat över tio timmar per dag, men då jag gör det så känns det ju som att jag behöver den där stunden.
happ nu var det dax igen. Hejja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0