Måndag 1/6

Jahapp igen. Blev ingen träning i kväll. Vi tar det imorn i stället och då får jag ta i extra hårt! Känns rätt skönt, känner mig trött. Och ni ananr inte hur nära jag var på att bara ta en rad av min choklad! Men, när jag stod och tittade in garderoben där jag förvarar dem bestämde jag banne mig för att låta bli! Kommer ju äta onyttigt imorn då Sharon fyller år. Buhu, jag är verkligen suuuugen!



Jahapp
det sög ju. Jag måste ha en nyare version av mozilla firefox för att kunna se avsnitten, så laddade jag ned det men eftersom jag inte kan öppna filhanteraren så kan jag inte komma in till den mappen. Jäkla skit. Hoppas min nya dator kommer snart!

Just ja, berättade för Earl i dag att jag hade planer på att förlänga. Och alldeles precis nyss så gick jag och berättade för Emma med. Hon verkade bli rätt förvånad, men sa att dom kommer ge dem bra rekomendationer om den nya familjen vill prata med dem. Känns bra ;-)
Så Nathalie, när ska vi sätta oss och börja fylla i papper tycker du?

Kan ju meddela att jag är mer än grymt sugen på att ta en chokladbit! Men, jag SKA hålla mig! är ju för guds skull bara måndag!


Då har första dagen i juni gått, och den har varit solig och skön. Satt ute och solade benen och efter knappt 15 minuter hade jag redan fått shortsmärken, fast nu syns dom inte så mycket längre.
Gud vad skönt det ska bli att bara jobba imorn och sen vara ledig resten av veckan :-D

Fick lite saker i dag. Fick post av mormor, fick min data väska så nu inväntar jag bara datorn! Så kom Emmas föräldrar ikväll och av dom fick jag två marabou chokladkakor! Bussigt :-)
Känns knappt som att de har varit borta något alls. Känns som att de nyss var här, visserligen är det inte såå länge sedan, men några månader. Är det så det kommer bli när man kommer tillbaka till Sverige med, att det känns som man knappt varit borta? Förutom att Charlie växt då..

Har väl inte så mycket mer att tillägga. Kanske ska börja ta och se första säsongen av "a secret life of an american teenager". Andra säsongen börjar snart och den vill jag se, men då vill jag ju se första först Hoppas jag hinner!

Nu tror jag att det snart är middag. Jag är hungrig! Och i kväll blir det träning, blir en sen träning i dag men det får gå an när jag ska jobba så lite den här veckan! Lär väl komma hem samma tid i alla fall :-P

Kommentarer
Postat av: nathalie

JAAA! Det ska vi :)

2009-06-02 @ 02:36:03
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: nathalie

Men det har jag sagt och hon sa att vi skulle fylla i det på ansökan att vi ville dit båda två. :)

2009-06-02 @ 21:36:16
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0